Klantbeleving mag geen toeval zijn

Ontmoet Buro Improof

Klantbelevers

Wij zijn Milan, Robbert en Evert – oprichters van Buro Improof. Een goede klantbeleving mag volgens ons geen toeval zijn, want goede dienstverlening zorgt niet alleen voor tevreden klanten, maar is ook bepalend voor de groei en het succes van je bedrijf.

Als Klantbelevers helpen we jou je klant te begrijpen zodat je met zekerheid je dienstverlening kunt verbeteren. Zo behaal je niet alleen het maximale resultaat voor jouw klanten, maar ook voor je bedrijf.

Een uitroepteken!

Die gebruik je om ergens nadruk op te leggen. Als je ergens heel zeker van bent. En ook moet je even andersom kijken om de i te zien. Net als de Klantbelevers die kijken andersom naar je bedrijf, vanuit het oogpunt van de klant, om zo het bewijs te leveren voor verbetering en vernieuwing.

Klantbelever Robbert
Robbert

Klantbelever Buro Improof
MBA Customer Management
Expert klantbeleving en klantreizen

Belevenissen

Al meer dan 10 jaar gepassioneerd over klantbeleving en dat merk je! Dankzij zijn MBA Customer Management, zijn uitgebreide ervaring met het meten van klantbeleving en met het optimaliseren van klantreizen is Robbert zeer effectief. Hierdoor worden er snel resultaten geboekt zodat de klantbeleving voor zowel de klant als voor de organisatie voordelen oplevert. Tevens gastdocent bij post-HBO opleidingen en mede-ontwikkelaar van de nieuwe master Marketing Technology & Customer Experience.

milan is klantbelever bij buro improof
Milan

Klantbelever Buro Improof
MBA Customer Management
Expert klantgerichte processen

Belevenissen

Diverse posities binnen het MKB op het gebied van de customer service & klantbeleving – zowel binnen de nationale als internationale markt. Door alle raderen op de juiste manier in elkaar te laten haken, helpt Milan de processen niet alleen klantgericht te maken, maar meteen ook efficiënter. De ultieme win – win voor elke onderneming. Dankzij zijn MBA Customer Management weet Milan deze als geen ander te realiseren. Tevens is hij gastdocent bij post-HBO opleidingen.

Klantbelever Evert
Evert

Klantbelever Buro Improof
Msc. Strategische Marketing
Expert klantgerichte organisaties

Belevenissen

Heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact. Heeft aan klantzijde onder andere gewerkt als Customer Experience Marketeer en manager van meerdere klantcontactteams. Aan bureauzijde heeft hij als senior Customer Experience Consultant verschillende grote en kleinere organisaties klantgerichter gemaakt. Dit altijd met veel energie en aanstekelijk enthousiasme. Daarnaast is hij met zijn kritische blik gastblogger bij zowel Marketingfacts als CustomerFirst.

Beleven doen we niet ‘alleen’

Beleven doe je samen, werken aan een optimale klantbeleving ook. Samen met jou én met ons netwerk van specialisten stippelen we de juiste route uit en gaan we aan de slag. We doorlopen samen het hele traject en gaan pas weg als de klus geklaard is.

Klantbelevers

Van wetenschap naar praktijk

Met onze inzichten, kennis en ervaring brengen wij ‘wetenschap’ in de praktijk, met een optimale klantbeleving als gewenst resultaat.

Wetenschap
Als ondernemer wil je zeker zijn van veranderingen en verbeteringen. Daarom vormt de wetenschap voor ons de basis van iedere actie. We maken gebruik van bewezen methoden en kennis uit de wetenschap zodat we verspillingen voorkomen. Als gastdocent bij post-HBO opleidingen en als mede-ontwikkelaar van de nieuwe master Marketing Technology & Customer Experience willen wij bovendien een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kennis rondom klantbeleving.
De praktijk
Kennis is mooi, maar het gaat uiteindelijk om meters maken in de praktijk. Voor jou als ondernemer gaat het immers om het succes van een tevreden klant. Daarom komen wij niet alleen kennis en advies geven. Als Klantbelevers stappen wij jouw bedrijf binnen met de juiste kennis, ervaring en een volle ‘gereedschapskist’. Wij delen waardevolle inzichten én steken onze handen uit de mouwen. Binnen een kort traject boeken wij duidelijke resultaten en bouwen wij aan een klantbeleving die vóór jou werkt.

Buro Improof: bewijst en verbetert

Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.

Klanten over Buro Improof:

Een 9,2. Het gemiddelde rapportcijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Een 9+ dus. Iets waar we altijd naar streven, maar ook iets waar we ontzettend trots op zijn!

"Buro Improof helpt ons bij het continu meten van onze klantervaringen en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie."

"De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”