Buro Improof:
11 ervaren Klantbelevers
80+ organisaties geholpen
500+ whitepaper downloads
Waarom de inspiratiesessie jou gaat helpen
- Je hebt direct enthousiasme en draagvlak in je organisatie
- Na de sessie is de waarde van Customer Experience concreet – voor iedereen.
- De kracht van Customer Experience komt tot leven dankzij inspirerende praktijkvoorbeelden
- De neuzen staan dezelfde kant op; dit is dus een perfecte start
Voel jij de noodzaak om te werken aan Customer Experience, maar mis je draagvlak binnen de organisatie?
Dat is lastig! Een klantgerichte organisatie word je alleen als iedereen enthousiast is over het doel. Met de inspiratiesessie zetten we Customer Experience op de kaart. We gaan verder dan de geijkte Coolblue voorbeelden en maken een interactief programma. De sessie is altijd op maat gemaakt en bevat de elementen die nu belangrijk zijn voor je organisatie. Enthousiasme gegarandeerd!
‘De inspiratiesessie van Buro Improof maakt zijn naam meer dan waar. Maar dat niet alleen, want naast inspiratie kwamen ook tal van sprekende praktijkvoorbeelden en concrete handvatten voorbij om de volgende dag zelf mee aan de slag te gaan. Een absolute aanrader!’
Ok, tof! Maar welke stappen moeten we nemen voor een inspiratiesessie?
Wij zorgen dat jij en je collega’s staan te trappelen om de klantbeleving naar een hoger niveau te krijgen. Start met de volgende stappen:
- Neem contact met ons op
- Vertel waar je tegenaan loopt en waarom je een inspiratieboost kunt gebruiken
- Wij maken een sessie op maat
- Inspiratie gegarandeerd!
“Met onze afdeling een interactieve sessie klantgerichtheid gevolgd. Een leerzame en inspirerende middag met een mooie mix tussen aansprekende praktijkvoorbeelden en het opdoen van kennis. Fijn dat we vooraf konden overleggen wat onze behoefte als team was en de presentatie die daar op afgestemd was. Dank je wel Buro!mproof!”
Pieter Kalshoven
Customer journey expert bij
Een 9!
Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers voor onze inspiratiesessies. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!
- Wil jij je collega’s enthousiast maken voor Customer Experience?
- Is het je ambitie om als organisatie nog klantgerichter te worden, maar heb je hier meer draagvlak voor nodig?
- Zoek je de juiste start om Customer Experience te laten leven in je organisatie!?
Laten we starten met een gesprek!
En ontdek of je samen met ons een inspiratiesessie kunt organiseren waarmee je Customer Experience direct op de kaart zet in je organisatie!