Verbeter de klantbeleving

Weet wat er beter kan én hoe het beter kan

Je wilt je klanten graag de beste klantbeleving bieden, de relatie met je klanten verbeteren, je conversieratio en omzet verhogen. Maar om dat te kunnen doen dien je te weten wat er beter kan én hoe dit beter kan. Je klant weet het beste wat hij verwacht. Daarom betrekken wij altijd jouw klanten bij het optimaliseren van de dienstverlening.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het verbeteren van hun klantbeleving. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

MN – Miranda Filius

"Dankzij jullie hulp ben ik steeds sterker geworden. Jullie hulp was geweldig! Een enorme dosis enthousiasme en energie gecombineerd met de juiste kennis. Het was super om met jullie samen te werken en van jullie te leren.”

Miranda Filius

Communicatieadviseur

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
SBB werkt aan klantbeleving met buro improof
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof

Maar hoe verbeter je de klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! Met een volledig Klantreistraject of dankzij de Improof Scan waarna je direct weet welke stappen je moet zetten om de klantbeleving te verbeteren. We hebben verschillende methodes die je helpen je dienstverlening gericht te kunnen verbeteren.

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.