Verbeter de klantbeleving

Weet wat er beter kan én hoe het beter kan

Je wilt je klanten graag de beste klantbeleving bieden, de relatie met je klanten verbeteren, je conversieratio en omzet verhogen. Maar om dat te kunnen doen dien je te weten wat er beter kan én hoe dit beter kan. Je klant weet het beste wat hij verwacht. Daarom betrekken wij altijd jouw klanten bij het optimaliseren van de dienstverlening.

Je weet welke dienstverlening je wilt verbeteren maar je vraagt je af waar je moet beginnen. Hoe ‘ontleed’ je stap voor stap de klantreis? Welke informatie heb je precies nodig om de klantbeleving te kunnen verbeteren? En, wanneer je deze hebt, hoe voer je de verbeteringen door en zorg je voor de hoogste ROI?

Klantbeleving verbeteren met Buro Improof

Wat is het verbeteren van klantbeleving met Buro Improof?

Samen met collega’s en klanten

Wij helpen jou de klantreis te ontleden en waardevolle inzichten te verkrijgen waarmee je direct uit de voeten kunt. Dit doen we altijd samen met jouw collega’s en jouw klanten.

Inzicht in de huidige klantreis

We brengen samen met jouw klant de huidige klantbeleving in kaart en achterhalen waarom de klant iets vindt, voelt of beleeft. Met op maat gemaakte workshops helpen wij jou en je collega’s de ideale klantreis te ontwerpen. Hierbij kun je gebruik maken van onze expertise en jarenlange ervaring.

Verbeteren met zekerheid

Voordat we de ideale klantreis implementeren maken we eerst een waterdicht plan om onze ideeën te toetsen bij jouw klanten. Immers, je wilt zeker zijn van je resultaat. Als jouw klanten ook enthousiast zijn gaan we – samen met jou – aan de slag om de ideale klantreis te implementeren.

Klantbeleving verbeteren voor bungalowpark Hoenderloo

Wat onze klanten beleven

Door een verbeterde klantreis keren gasten van Bungalowpark Hoenderloo met een glimlach terug.

Zo gaan we te werk

1

Klantreis inzichtelijk maken

Eerst brengen we de huidige klantreis in kaart door de klant nauw te betrekken. Dat doen we via verschillende instrumenten zoals bijvoorbeeld diepte-interviews en digitale dagboeken. Het doel is om heel goed te begrijpen wat jouw klanten vinden van de dienstverlening en waarom zij dit vinden.

2

Een praktisch verbeterplan

Na duidelijke inzichten te hebben gekregen, gaan we aan de slag met de ideeën voor verbetering. We prioriteren deze ideeën op haalbaarheid en impact op de klantbeleving. De beste ideeën werken we uit en we maken een praktisch plan om deze ideeën bij klanten te toetsen.

4

Implementatie van ideeën

We maken een praktisch stappenplan om de gekozen ideeën in korte tijd te kunnen implementeren. We bieden ondersteuning op alle niveaus en helpen, als Klantbelevers, de ideeën te realiseren.

3

Verbeteringen toetsen

We toetsen verschillende ideeën, door deze op kleine schaal in de praktijk te brengen of voor te leggen bij de klant. We analyseren de feedback en resultaten, zodat we kunnen bepalen welke ideeën voor de sterkste verbetering zorgen.

3

Verbeteringen toetsen

We toetsen verschillende ideeën, door deze op kleine schaal in de praktijk te brengen of voor te leggen bij de klant. We analyseren de feedback en resultaten en bepalen welke ideeën voor de sterkste verbetering zorgen.

4

Implementatie van ideeën

We maken een praktisch stappenplan om de gekozen ideeën in korte tijd te kunnen implementeren. We bieden ondersteuning op alle niveaus en helpen, als Klantbelevers, de ideeën te realiseren.

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.