Verbeter de klantbeleving

Weet wat er beter kan én hoe het beter kan

Je wilt je klanten graag de beste klantbeleving bieden, de relatie met je klanten verbeteren, je conversieratio en omzet verhogen. Maar om dat te kunnen doen dien je te weten wat er beter kan én hoe dit beter kan. Je klant weet het beste wat hij verwacht. Daarom betrekken wij altijd jouw klanten bij het optimaliseren van de dienstverlening.

picto klantbeleving meten

Maar hoe verbeter je de klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! Met een volledig Klantreistraject of dankzij de Improof Scan waarna je direct weet welke stappen je moet zetten om de klantbeleving te verbeteren. We hebben verschillende methodes die je helpen je dienstverlening gericht te kunnen verbeteren.

Een 9!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het verbeteren van hun klantbeleving. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

"Door Buro!Improof worden complexe problemen simpel! Een heleboel inhoudelijk bagage wordt ingebracht bij de aanpak en oplossing, waardoor het een stevig fundament krijgt. Een zeer gestructureerde werkwijze met duidelijk planning, afstemmomenten en afgesproken taken met verantwoordelijkheden maakt dat het samenwerken met Buro!Improof alleen maar succesvol kan zijn.”

Désirée Kluiters

Service Excellence Manager

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.