Verbeter de klantbeleving
Ga praktisch aan de slag met gerichte acties die het verschil maken voor je klanten. We vertalen klantinzichten naar acties en monitoren de resultaten. Dat kan een continu verbeterproces zijn, maar ook een eenmalige actie. Maak van klantbeleving je kracht.

Uitdagingen van jouw organisatie
Door een gebrek aan mensen of tijd komen projecten rondom klantbeleving niet van de grond
Gericht verbeteren is moeilijk omdat je te weinig onderbouwde klantinzichten hebt
Je blijft achter bij veranderende klantverwachtingen en klantbehoeftes omdat je niet continu monitort en verbetert

Inzichten verzamelen
Stop met aannames. Start met werken op basis van echte klantfeedback. Alleen op die manier begrijp je de behoeften van je klant op een diepgaand niveau en is het mogelijk om effectief te verbeteren.
We zetten kwalitatief en kwantitatief onderzoek in om tot nieuwe inzichten te komen. Zo werken we met klanttevredenheidsonderzoeken, maar gaan we ook de diepte in tijdens persoonlijke gesprekken of groepsdiscussies met je klanten. Door de hele klantreis in beeld te brengen begrijpen we de ervaringen en emoties van klanten op verschillende contactmomenten beter.
- Krijg inzicht in de gedachtes en motivaties van je klanten met diepte-interviews en groepsdiscussies
- Ontdek nieuwe kansen door klanten te observeren terwijl ze een product of dienst gebruiken
- Begrijp de ervaring van je klanten beter door de hele klantreis in beeld te brengen met Customer Journey Mapping
- Ga samen met je collega’s een dagdeel in gesprek met je klanten tijdens de klantarena
- Meet de klantbeleving met verschillende klanttevredenheidsonderzoeken (zoals NPS, CSAT en CES)
Klantbeleving verbeteren
Diepgaand inzicht in je klantbehoeftes maakt het makkelijker om concrete problemen aan te pakken. Met gerichte verbeteracties of door samen met ons een hele nieuwe ervaring te ontwerpen. Dat kan een andere service zijn, maar ook een nieuw product of een dienst. We bedenken oplossingen, implementeren ze en testen de effectiviteit.
- Identificeer nieuwe verbeterkansen
- Los in design sprints supersnel een concreet probleem op
- Krijg praktische hulp in bijvoorbeeld je klantcontactafdeling of bij je marketing en communicatie

Resultaten meten
En, hebben je verbeteracties het gewenste effect? Is er nieuwe klantfeedback? Klantbeleving verbeteren is een continu proces dat steeds weer nieuwe inzichten oplevert. Alleen door de beleving te blijven meten kun je gericht bijsturen.
- Krijg realtime inzicht via een online dashboard
- Zet nieuwe inzichten samen met onze Klantbelevers om in gerichte verbeteracties
- Blijf continu verbeteren en geef de juiste acties prioriteit
Onze aanpak
Wat heeft jouw organisatie nodig?
Wil je je klanten beter begrijpen, een concreet probleem oplossen of resultaten meten? We werken met praktische methodes waarmee je snel stappen zet.
Direct contact met je klanten levert een berg aan inzichten op. Tijdens de klantarena gaan mensen uit verschillende onderdelen van je bedrijf in gesprek met je klanten. Een manier om snel diepgaande inzichten op te doen en meer begrip te krijgen van je klanten.
Direct contact met je klanten levert een berg aan inzichten op. Tijdens de klantarena gaan mensen uit verschillende onderdelen van je bedrijf in gesprek met je klanten. Een manier om snel diepgaande inzichten op te doen en meer begrip te krijgen van je klanten.
Krijg binnen 5 weken inzicht in wat je klanten écht van je vinden op algemeen, proces- of contactniveau. Doorvertaald naar concrete actiepunten om meteen toe te passen.
Groei door continue verbeteringen
Onderzoeken, verbeteren en monitoren dragen samen bij aan een steeds betere klantbeleving. Onze Klantbelevers helpen je verder. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek!
