Tast niet in het duister, weet wat je klant vindt en verwacht

Geef jezelf concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren! Start een eenmalige meting voor een scherp inzicht in de klantervaring. Wij zorgen ervoor dat je binnen 3 weken weet wat je klant van je vindt, welke verwachtingen hij heeft en hoe jij de klantbeleving het beste kunt verbeteren.

Buro Improof:

25+ jaar ervaring in customer experience

50+ organisaties geholpen

100.000+ vragenlijsten verzonden per jaar

Waarom de eenmalige meting jou gaat helpen

  1. De meting is een heel intuïtieve en professionele ervaring voor je klant – in de huisstijl van je organisatie – wat zorgt voor een maximaal response van je klanten.
  2. Je kunt de klant uitnodigen voor feedback via veel kanalen waaronder e-mail, een pop-up op de website, een SMS of chat.
  3. Na de meting krijg je toegang tot een handig dashboard met actiegerichte inzichten. Hierdoor is de analyse en rapportage achteraf eenvoudig.
  4. Een jaar later weer meten om te zien wat de impact is van je verbeteringen? Dat kan! Je vragenlijst blijft bestaan en bij herhaling is het nog voordeliger, doordat de opstartkosten komen te vervallen.
  5. B2B of B2C? Een grote meting of een kleine groep? Het maakt niet uit. Je krijg altijd de beste meettool tegen een schappelijke prijs doordat we bij kleinere aantallen op basis van ingevulde enquêtes kunnen factureren.

Zoek jij concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren, maar weet je nog niet goed wat de klant van je vindt?

Het is tijd om een peilstok in de olie te dompelen en te zien wat het niveau is van je dienstverlening. Na deze meting weet jij wat je klant van je vindt en welke verwachtingen hij heeft. Maar het gaat niet om de feedback, het gaat om wat je ermee doet. Wij zorgen ervoor dat je de feedback kunt vertalen naar inzichten. Start met concrete aanknopingspunten om de klantbeleving te verbeteren!

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
SBB werkt aan klantbeleving met buro improof
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof

“De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”

Annemei Patje

Manager patiënt contact center bij

Relatie, klantreis en contactmoment

Verbeteren van de Customer Experience begint bij de mening van je klant. Hoe verloopt het contact, wat kan beter tijdens een klantreis en wat betekent dat voor de relatie?

Wat gaan we meten?

Een eenmalige meting kun je inrichten voor een contactmoment, een klantreiservaring of de relationele waardering. Bij elke van deze meting hoort een eigen type vragenlijst, passend bij je organisatie en geboden dienstverlening.

  • Relationeel niveau
  • Klantreis niveau
  • Contact niveau

Ok, tof! Maar wat zijn de stappen die we ondernemen voor de eenmalige meting? 

Wij zorgen ervoor dat je binnen 3 weken weet wat je klant van je vindt, welke verwachtingen hij heeft en hoe jij de klantbeleving het beste kunt verbeteren. We doorlopen hiervoor de volgende stappen:

  1. Intake: We stemmen met je af welk type meting we uit gaan voeren, wat het doel van de meting is en zorgen dat we de juiste vragenlijst gebruiken. Samen zorgen we dat we de juiste data hebben voor de verzending van de vragenlijst.
  2. Inregelen: we bouwen de juiste vragenset, zetten de meting op in de huisstijl van je organisatie en testen de meting uitvoerig.
  3. Verzending: Je kunt de klant uitnodigen voor feedback via vele verschillende kanalen waaronder e-mail, een pop-up op de website, een SMS of chat. Ook volgt er zo nodig een herinnering.
  4. Dashboard: je krijgt toegang tot een handig dashboard met actiegerichte inzichten
  5. Adviesgesprek: We vertalen de feedback naar inzichten en actiepunten om je dienstverlening te verbeteren.

“Ik ben geïnspireerd en heb het gevoel dat ik nu een duidelijke kapstok heb die ons écht kan helpen om Customer experience binnen Portbase op te tuigen. Buro Improof helpt je écht verder!”

Marlies de Groot

Marketingadviseur bij

Bespreek je eenmalige meting met ons!

Geef jezelf concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren! Deze professionele meting kunnen wij al vanaf 1250 euro voor je uitvoeren.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers bij het uitvoeren van hun metingen. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!