Tast niet in het duister, weet wat je klant vindt en verwacht

Geef jezelf concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren! Start een eenmalige meting voor een scherp inzicht in de klantervaring. Wij zorgen ervoor dat je binnen 3 weken weet wat je klant van je vindt, welke verwachtingen hij heeft en hoe jij de klantbeleving het beste kunt verbeteren.

Buro Improof:

25+ jaar ervaring in customer experience

50+ organisaties geholpen

100.000+ vragenlijsten verzonden per jaar

Waarom de eenmalige meting jou gaat helpen

  1. De meting is een heel intuïtieve en professionele ervaring voor je klant – in de huisstijl van je organisatie – wat zorgt voor een maximaal response van je klanten.
  2. Je kunt de klant uitnodigen voor feedback via veel kanalen waaronder e-mail, een pop-up op de website, een SMS of chat.
  3. Na de meting krijg je toegang tot een handig dashboard met actiegerichte inzichten. Hierdoor is de analyse en rapportage achteraf eenvoudig.
  4. Een jaar later weer meten om te zien wat de impact is van je verbeteringen? Dat kan! Je vragenlijst blijft bestaan en bij herhaling is het nog voordeliger, doordat de opstartkosten komen te vervallen.
  5. B2B of B2C? Een grote meting of een kleine groep? Het maakt niet uit. Je krijg altijd de beste meettool tegen een schappelijke prijs doordat we bij kleinere aantallen op basis van ingevulde enquêtes kunnen factureren.

Zoek jij concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren, maar weet je nog niet goed wat de klant van je vindt?

Het is tijd om een peilstok in de olie te dompelen en te zien wat het niveau is van je dienstverlening. Na deze meting weet jij wat je klant van je vindt en welke verwachtingen hij heeft. Maar het gaat niet om de feedback, het gaat om wat je ermee doet. Wij zorgen ervoor dat je de feedback kunt vertalen naar inzichten. Start met concrete aanknopingspunten om de klantbeleving te verbeteren!

“De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”

Annemei Pattje

Annemei Pattje

Manager patiënt contact center bij

Relatie, klantreis en contactmoment

Verbeteren van de Customer Experience begint bij de mening van je klant. Hoe verloopt het contact, wat kan beter tijdens een klantreis en wat betekent dat voor de relatie?

Wat gaan we meten?

Een eenmalige meting kun je inrichten voor een contactmoment, een klantreiservaring of de relationele waardering. Bij elke van deze meting hoort een eigen type vragenlijst, passend bij je organisatie en geboden dienstverlening.

  • Relationeel niveau
  • Klantreis niveau
  • Contact niveau
meetpiramide

Ok, tof! Maar wat zijn de stappen die we ondernemen voor de eenmalige meting? 

Wij zorgen ervoor dat je binnen 3 weken weet wat je klant van je vindt, welke verwachtingen hij heeft en hoe jij de klantbeleving het beste kunt verbeteren. We doorlopen hiervoor de volgende stappen:

  1. Intake: We stemmen met je af welk type meting we uit gaan voeren, wat het doel van de meting is en zorgen dat we de juiste vragenlijst gebruiken. Samen zorgen we dat we de juiste data hebben voor de verzending van de vragenlijst.
  2. Inregelen: we bouwen de juiste vragenset, zetten de meting op in de huisstijl van je organisatie en testen de meting uitvoerig.
  3. Verzending: Je kunt de klant uitnodigen voor feedback via vele verschillende kanalen waaronder e-mail, een pop-up op de website, een SMS of chat. Ook volgt er zo nodig een herinnering.
  4. Dashboard: je krijgt toegang tot een handig dashboard met actiegerichte inzichten
  5. Adviesgesprek: We vertalen de feedback naar inzichten en actiepunten om je dienstverlening te verbeteren.

“Buro Improof heeft ons wederom uitstekend geholpen om ons klantervaringsonderzoek tot stand te brengen. In een kort tijdsbestek stond er een goede vragenlijst en kon het onderzoek van start. Nu gaan wij aan de slag met de resultaten.”

Marlies de Groot

Marketing Advisor bij

Bespreek je eenmalige meting met ons!

Geef jezelf concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren! Deze professionele meting kunnen wij al vanaf 1250 euro voor je uitvoeren.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers bij het uitvoeren van hun metingen. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!

  • Wil jij beschikken over concrete aanknopingspunten om je dienstverlening te verbeteren?
  • Wil jij een scherp inzicht in de klantervaring?
  • Wil je binnen 3 weken weten wat je klant van je vindt, welke verwachtingen hij heeft en hoe jij de klantbeleving het beste kunt verbeteren?

Klantbelevers bel mij!

En voorkom dat je geen helder inzicht hebt in wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen.