Met het Klantreistraject verbeter je samen met de klant je dienstverlening
"Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”
"Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”
Heb je geen helder beeld wat je klanten beleven bij de oriëntatie, de aankoop of het gebruik van je dienstverlening? Dat is frustrerend! De kans is groot dat je daardoor resultaat laat liggen, door onnodig hoge kosten, een te lage klanttevredenheid of een conversie die je graag hoger zou willen zien
We ontwikkelden een pragmatische methode om de klantreis vanuit klantperspectief goed te begrijpen en te verbeteren, waardoor zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen worden behaald.
Je hebt helder inzicht in de huidige klantreis
Je beschikt over onderbouwde en getoetste verbeterideeën om zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen te behalen
Je hebt concrete implementatieplannen
Je hebt een groep enthousiaste collega’s die samen klantgericht denken & werken
Met het klantreistraject heeft Bungalowpark Hoenderloo haar klantreizen verbeterd, de klanttevredenheid met 15% laten stijgen en haar omzet verhoogd.
Het verbeteren van de klantreizen heeft ervoor gezorgd dat Bungalowpark Hoenderloo meer gasten aantrekt en behoudt, zonder hier extra budget voor vrij te hoeven maken. Ook weet Bungalowpark Hoenderloo nu welke momenten er tijdens het verblijf er voor de gast echt toe doen. Het klantreistraject met Buro Improof heeft o.a. geresulteerd in:
"Het was een erg mooi traject met mooie concrete verbeterpunten als resultaten! De samenwerking verliep super, goede afstemming tussen de sessies door en flexibiliteit daar waar nodig, top!"
"Buro Improof heeft ons enorm geholpen. Wij dachten dat we het beste deden voor onze clienten. Voor een deel klopt dat, maar de methodiek van Buro Improof heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven. Deze hadden we ondanks de deskundigheid van onze collega's nooit zelf kunnen bedenken."
"Pragmatisch, kundig én de bereidheid om net dat stapje extra te zetten voor de klant. Dat zijn de klantbelevers voor mij in een notendop. Het klantreistraject heeft ons veel mooie inzichten opgeleverd, waardoor we deze reis nu gericht kunnen verbeteren en onze klanten nog blijer kunnen maken!"
En voorkom dat je resultaten laat liggen, door onnodige hoge kosten, een te lage klanttevredenheid of een conversie die je graag hoger zou willen zien.