Met het Klantreistraject verbeter je samen met de klant je dienstverlening

"Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”

Danny Paerl

Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

Algemene klantwaardering: 9!

Verhoog de klanttevredenheid

Vergroot je omzet

Heb je geen helder beeld wat je klanten beleven bij de oriëntatie, de aankoop of het gebruik van je dienstverlening? Dat is frustrerend! De kans is groot dat je daardoor resultaat laat liggen, door onnodig hoge kosten, een te lage klanttevredenheid of een conversie die je graag hoger zou willen zien

Met dit klantreistraject maak je daar in 6 weken korte metten mee!

We ontwikkelden een pragmatische methode om de klantreis vanuit klantperspectief goed te begrijpen en te verbeteren, waardoor zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen worden behaald.

1

Je hebt helder inzicht in de huidige klantreis

2

Je beschikt over onderbouwde en getoetste verbeterideeën om zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen te behalen

3

Je hebt concrete implementatieplannen

4

Je hebt een groep enthousiaste collega’s die samen klantgericht denken & werken

Zij gingen je voor!

Roompot werkt samen met Buro Improof aan een betere klantbeleving

Bungalowpark Hoenderloo

Met het klantreistraject heeft Bungalowpark Hoenderloo haar klantreizen verbeterd, de klanttevredenheid met 15% laten stijgen en haar omzet verhoogd.

Het verbeteren van de klantreizen heeft ervoor gezorgd dat Bungalowpark Hoenderloo meer gasten aantrekt en behoudt, zonder hier extra budget voor vrij te hoeven maken. Ook weet Bungalowpark Hoenderloo nu welke momenten er tijdens het verblijf er voor de gast echt toe doen. Het klantreistraject met Buro Improof heeft o.a. geresulteerd in:

  • inzicht in het effect van de verschillende klantreizen op de klantbeleving
  • een 8+ klanttevredenheid
  • loyalere gasten die vaker en sneller terugkomen op het park
  • hogere besteding per dag per gast
  • minder verspilling, meer rendabele investeringen
  • een blijvende en vruchtbare samenwerking

Onze opdrachtgevers over het Klantreistraject

Gemeente Ede

"De methodiek van de klantreis vanuit buro Improof, is echt helpend bij het verkrijgen van inzicht en verbeteren van de klantbeleving!"

Sharon Derksen

Beleidsadviseur / Projectleider dienstverlening

MN

"Het was een erg mooi traject met mooie concrete verbeterpunten als resultaten! De samenwerking verliep super, goede afstemming tussen de sessies door en flexibiliteit daar waar nodig, top!"

Agnes Ras

Customer Experience expert en Journey Owner

Infoland

"Pragmatisch, kundig én de bereidheid om net dat stapje extra te zetten voor de klant. Dat zijn de klantbelevers voor mij in een notendop. Het klantreistraject heeft ons veel mooie inzichten opgeleverd, waardoor we deze reis nu gericht kunnen verbeteren en onze klanten nog blijer kunnen maken!"

Hiewwaiy Kwok

Communicatie & Customer Experience manager

Dit klantreistraject is geschikt:

Picto klantreistraject
Als je opzoek bent naar de ultieme win-win: goed commercieel resultaat dankzij een tevreden klant.
Als je weet dat klantbeleving verder gaat dan 1 specifiek contactmoment.
Als je opzoek bent naar een pragmatische methode om samen met de klant de benodigde verbeteringen te bepalen.
Als je concrete verbeteringen met zekerheid wilt kunnen doorvoeren.
  • Wil je helder inzicht in de huidige klantreis?
  • Wil je beschikken over onderbouwde en getoetste verbeterideeën om zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen te behalen?
  • Wil je een concreet implementatieplan om de klantreis te verbeteren?
Pijl

Klantbelevers bel mij!

En voorkom dat je resultaten laat liggen, door onnodige hoge kosten, een te lage klanttevredenheid of een conversie die je graag hoger zou willen zien.