Met het Klantreistraject verbeter je samen met de klant je dienstverlening

"Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!”

Danny Paerl

Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

Aanpak wordt beoordeeld met een 8,8

Verhoog de klanttevredenheid

Vergroot je omzet

Heb je geen helder beeld wat je klanten beleven bij de oriëntatie, de aankoop of het gebruik van je dienstverlening? Dat is frustrerend! De kans is groot dat je daardoor resultaat laat liggen, door onnodig hoge kosten, een te lage klanttevredenheid of een conversie die je graag hoger zou willen zien

Met dit klantreistraject maak je daar in 6 weken korte metten mee!

We ontwikkelden een pragmatische methode om de klantreis vanuit klantperspectief goed te begrijpen en te verbeteren, waardoor zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen worden behaald.

1

Je hebt helder inzicht in de huidige klantreis

2

Je beschikt over onderbouwde en getoetste verbeterideeën om zowel je klant – als bedrijfsdoelstellingen te behalen

3

Je hebt concrete implementatieplannen

4

Je hebt een groep enthousiaste collega’s die samen klantgericht denken & werken

Zij gingen je voor!

Bungalowpark Hoenderloo

Met het klantreistraject heeft Bungalowpark Hoenderloo haar klantreizen verbeterd, de klanttevredenheid met 15% laten stijgen en haar omzet verhoogd.

Het verbeteren van de klantreizen heeft ervoor gezorgd dat Bungalowpark Hoenderloo meer gasten aantrekt en behoudt, zonder hier extra budget voor vrij te hoeven maken. Ook weet Bungalowpark Hoenderloo nu welke momenten er tijdens het verblijf er voor de gast echt toe doen. Het klantreistraject met Buro Improof heeft o.a. geresulteerd in:

  • inzicht in het effect van de verschillende klantreizen op de klantbeleving
  • een 8+ klanttevredenheid
  • loyalere gasten die vaker en sneller terugkomen op het park
  • hogere besteding per dag per gast
  • minder verspilling, meer rendabele investeringen
  • een blijvende en vruchtbare samenwerking

Onze opdrachtgevers over het Klantreistraject

De hoop GGZ

Buro Improof heeft ons enorm geholpen. Wij dachten dat we het beste deden voor onze clienten. Voor een deel klopt dat, maar de methodiek van Buro Improof heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven. Deze hadden we ondanks de deskundigheid van onze collega's nooit zelf kunnen bedenken.

Ton Vink

Directeur en toezichthouder in de zorg

Infoland

Pragmatisch, kundig én de bereidheid om net dat stapje extra te zetten voor de klant. Dat zijn de klantbelevers voor mij in een notendop. Het klantreistraject heeft ons veel mooie inzichten opgeleverd, waardoor we deze reis nu gericht kunnen verbeteren en onze klanten nog blijer kunnen maken!

Hiewwaiy Kwok

Communicatie & Customer Experience manager

Gemeente Ede

Het traject heeft ons heel veel inzicht gegeven in de klantbeleving. Vooral het continu toetsen van de klantinzichten is een mooie methodiek om de échte beleving naar boven te krijgen. Hierdoor help je medewerkers om buiten de gemeentelijke kaders en wetgeving te denken. De samenwerking was op basis van wederzijds vertrouwen en dat werkt zeer prettig.

Harry Jacobs

Teamleider

Dit klantreistraject is geschikt:

Als je opzoek bent naar de ultieme win-win: goed commercieel resultaat dankzij een tevreden klant.
Als je weet dat klantbeleving verder gaat dan 1 specifiek contactmoment.
Als je opzoek bent naar een pragmatische methode om samen met de klant de benodigde verbeteringen te bepalen.
Als je concrete verbeteringen met zekerheid wilt kunnen doorvoeren.

Download de gids

Negen manieren om de klantreis te verbeteren

Heb je een goed beeld van de huidige klantreis? Dan begint het echte werk pas. Want hoe kan je de klantreis het beste aanpassen om de optimale klantbeleving te realiseren? Om je hiermee te helpen hebben we in deze gids 9 verbeterstrategieën uitgewerkt. Zo kan je meteen aan de slag!

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons