Maak je metingen waardevol

Wat is nou de beste manier om een volledig en bruikbaar beeld te krijgen van de klantbeleving? Het meetmodel helpt je om te bepalen welke metingen je nodig hebt en hoe je deze het beste kunt inrichten. Je hebt hierdoor inzicht in de voornaamste klantreizen en contactmomenten en je weet precies wat je te doen staat om de klantbeleving te verbeteren.

Ken de klantbeleving

Breng eenvoudig al je lopende en benodigde klantevredenheidsmetingen in kaart

Voorkom onduidelijkheid

Bepaal een eenduidige, effectieve manier voor het meten van de relatie, klantreizen en contactmomenten

Doe meer met metingen

Weet precies hoe de klantbeleving ervoor staat en hoe je deze kunt verbeteren

Buro Improof:

25+ jaar ervaring in CX

40+ klanten geholpen

100.000+ vragenlijsten per jaar

“Improof is een buro dat verwachtingen waar maakt en dat ook nog op een sympathieke manier doet! Tijdens de workshops voor het opstellen van het meetmodel zijn we professioneel geholpen. Zowel op de inhoud als wat betreft processturing”

Sjaak Koehler

Beleidsmedewerker bij

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof

Het Meetmodel van Buro Improof voor Klantbeleving

Ok, klinkt goed! Maar hoe dan… ? 

Het meetmodel geeft je inzicht en helpt je de juiste keuzes te maken. Ga aan de slag met verbeteren van de klantbeleving met de juiste prioriteiten. Gebruik het meetmodel en bepaal:

  •  Of je de juiste klantfeedback ophaalt om een goed klantbeeld te hebben
  • Of de huidige inrichting van je meetmodel overeenkomt met de gewenste inrichting
  • Of je meetfrequentie past bij de doelen die je hebt
  • Of je de juiste metingen geprioriteerd hebt
  • Of je weet welke kpi’s je bij welke metingen wilt gebruiken
  • Kortom; waar je de meeste impact kunt maken op de klantbeleving

Marlies de Groot

Marketing adviseur bij

“Ik ben geïnspireerd en heb het gevoel dat ik nu een duidelijke kapstok heb die ons écht kan helpen om Customer experience binnen Portbase op te tuigen. Buro Improof helpt je écht verder!”

Voorkom dat metingen onbruikbaar zijn! Start met het Meetmodel.

Met het Meetmodel van Buro Improof zorg je dat de resultaten uit je metingen bruikbaar zijn voor de verbetering van je klantbeleving.

Een 9,8!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het opstellen van met meetmodel. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!

Zorg dat je metingen bruikbaar zijn voor de verbetering van je klantbeleving.