Continu klantbeleving meten voor scherp inzicht en concrete verbeterpunten

"Buro Improof helpt ons bij het continu meten van de klantbeleving en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie.”

Cindy van de Dungen

Barbas Bellfires

Aanpak wordt beoordeeld met een 9,1

Proactief advies over verbeterkansen

Continu inzicht in klantbeleving

Meet jij de klantbeleving nog niet of twijfel je aan de kwaliteit van de klanttevredenheidsmetingen? Dat is een gemiste kans! Je hebt daardoor geen helder inzicht wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen.

Start in 2 weken onze continu metingen en weet waar en hoe de klantbeleving verbeterd kan worden.

1

Beschik over intuïtieve, professionele metingen in de huisstijl van je organisatie – wat zorgt voor een zo hoog mogelijke response van je klanten.

2

Maak gebruik van een handig online dashboard waarin de ontwikkeling van de klanttevredenheid voor jou – en je team – continu te volgen is.

3

Ontvang regelmatig hulp van de Klantbelever om inzichten om te zetten in verbeteracties. We stellen samen de prioriteiten en maken een stappenplan, zodat je meteen aan de slag kunt.

4

Vertaal klantfeedback daadwerkelijk naar verbeteringen. Je gaat gericht en met de juiste prioriteiten aan de slag met het verbeteren van de customer experience.

Zij gingen je voor!

Barbas Bellfires

Met de inzichten uit de continu metingen heeft Barbas Bellfires haar klanttevredenheid weten te verhogen naar een 9+ en ervoor gezorgd dat de klanten langer blijven.


Barbas Bellfires – een fabrikant van haarden en kachels – verkoopt via een dealernetwerk waardoor de ondersteuning van consumenten extra belangrijk is. Dankzij de continu metingen hebben ze inzicht in de tevredenheid van consumenten over de geboden service bij storingen en onderhoud. Hierdoor weten ze exact welke verbeteringen nodig zijn voor de klant. De continu metingen met Buro Improof hebben o.a. geresulteerd in:

  • Continu inzicht in de tevredenheid over de dienstverlening bij consumenten
  • Een 9+ klanttevredenheid
  • Jaarlijks 500+ leads voor een onderhoudscontract
  • Loyalere klanten die het onderhoudscontract langer aanhouden
  • Een dealernetwerk dat tevreden is over de service-afdeling van Barbas Bellfires

Dit zeggen onze klanten

Bungalowpark Hoenderloo

De pragmatische aanpak van Buro Improof zorgt er voor dat we snel meters maken. De Klantbelevers staan altijd klaar om ons te helpen.

Danny Paerl

Eigenaar van Bungalowpark Hoenderloo

Portbase

Met de mannen van Buro Improof is het prettig samenwerken. Met gedegen kennis van zaken hebben zij ons de afgelopen periode op meerdere vlakken (verder) geholpen! Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!

Marlies de Groot

Marketing Advisor

Bovemij

Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega's.

Alex van Dijken

Marketingmanager

De continu meting is geschikt:

Als je het belangrijk vindt dat klanten een goede ervaring hebben.
Als je gericht wilt verbeteren, zonder verspilling van tijd en geld.
Als je continu aan de slag wilt met het verbeteren van je dienstverlening.
Als je weet dat het niet gaat om de klantfeedback, maar om wat je ermee doet.

Download de gids

8 onmisbare tips om het maximale uit klantfeedback te halen

Download onze gratis whitepaper met 8 tips om alles uit je enquêtes en vragenlijsten te halen. En – nóg belangrijker – wat je ermee moet doen om met je hele organisatie de klant op nummer één te zetten en de hoogste waarde te bieden aan elke klant! Het bieden van een goede klantbeleving is één van de sterkste manieren om je te onderscheiden, dus start vandaag nog!

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

    Whitepaper haal meer uit klanttevredenheidsenquetes