Continu klantbeleving meten voor scherp inzicht en concrete verbeterpunten

""Buro Improof helpt ons bij het continu meten van de klantbeleving en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie."”

Cindy van de Dungen

Barbas Bellfires

Aanpak wordt beoordeeld met een 9,1

Proactief advies over verbeterkansen

Continu inzicht in klantbeleving

Meet jij de klantbeleving nog niet of twijfel je aan de kwaliteit van de klanttevredenheidsmetingen? Dat is een gemiste kans! Je hebt daardoor geen helder inzicht wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen.

Start in 2 weken onze continu metingen en weet waar en hoe de klantbeleving verbeterd kan worden.

1

Beschik over intuïtieve, professionele metingen in de huisstijl van je organisatie – wat zorgt voor een zo hoog mogelijke response van je klanten.

2

Maak gebruik van een handig online dashboard waarin de ontwikkeling van de klanttevredenheid voor jou – en je team – continu te volgen is.

3

Ontvang regelmatig hulp van de Klantbelever om inzichten om te zetten in verbeteracties. We stellen samen de prioriteiten en maken een stappenplan, zodat je meteen aan de slag kunt.

4

Vertaal klantfeedback daadwerkelijk naar verbeteringen. Je gaat gericht en met de juiste prioriteiten aan de slag met het verbeteren van de customer experience.

Zij gingen je voor!

Barbas Bellfires

Met de inzichten uit de continu metingen heeft Barbas Bellfires haar klanttevredenheid weten te verhogen naar een 9+ en ervoor gezorgd dat de klanten langer blijven.


Barbas Bellfires – een fabrikant van haarden en kachels – verkoopt via een dealernetwerk waardoor de ondersteuning van consumenten extra belangrijk is. Dankzij de continu metingen hebben ze inzicht in de tevredenheid van consumenten over de geboden service bij storingen en onderhoud. Hierdoor weten ze exact welke verbeteringen nodig zijn voor de klant. De continu metingen met Buro Improof hebben o.a. geresulteerd in:

  • Continu inzicht in de tevredenheid over de dienstverlening bij consumenten
  • Een 9+ klanttevredenheid
  • Jaarlijks 500+ leads voor een onderhoudscontract
  • Loyalere klanten die het onderhoudscontract langer aanhouden
  • Een dealernetwerk dat tevreden is over de service-afdeling van Barbas Bellfires

Dit zeggen onze klanten

Gemeente Ede

"Het persoonlijk contact en het doorlopende overleg was prettig. ook de inzichten en de concrete verbeterideeën waren erg waardevol."

Harrie Jacobs

Eneco

"We zijn samen aan de slag gegaan met een nieuwe klantcontactstrategie, nieuwe (digitale) dienstverlening, call avoidance en het optimaliseren van onze KTV-metingen. Dit heeft o.a. geresulteerd in heldere klantinzichten en verbeterpotentieel voor onze klantjourneys vanuit KTV en het voorkomen van waste contacten voor zowel de klant en Eneco, inclusief een gerichte verbeter aanpak. Dat bleek een gouden zet!"

Floortje van den Berg

Manager team Home Services

Flevoziekenhuis

"De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!"

Annemei Pattje van het Flevoziekenhuis

Consultant klantcontact

De continu meting is geschikt:

Als je het belangrijk vindt dat klanten een goede ervaring hebben.
Als je gericht wilt verbeteren, zonder verspilling van tijd en geld.
Als je continu aan de slag wilt met het verbeteren van je dienstverlening.
Als je weet dat het niet gaat om de klantfeedback, maar om wat je ermee doet.
  • Wil jij beschikken over intuïtieve, professionele metingen in de huisstijl van je organisatie – wat zorgt voor een zo hoog mogelijke response van je klanten?
  • Ben jij op zoek naar een handig online dashboard waarin de ontwikkeling van de klanttevredenheid voor jou – en je team – continu te volgen is?
  • Wil jij klantfeedback daadwerkelijk vertalen naar verbeteringen en gericht en met de juiste prioriteiten aan de slag kunnen met het verbeteren van de customer experience?

Klantbelevers bel mij!

En voorkom dat je geen helder inzicht hebt in wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen.