Ontwerp de klantbeleving

Overtref verwachtingen met nieuwe dienstverlening

Het introduceren van een nieuwe dienstverlening kan veel succes opleveren. Voor je klanten maar ook voor je onderneming, want goede dienstverlening levert ook geld op. Om deze win-win te bereiken moet je jezelf wel onderscheiden van de concurrenten en een verschil weten te maken voor je klant. Maar dit klinkt eenvoudiger dan het is.

Om de verwachtingen van klanten te overtreffen en een dienstverlening te introduceren die zeker een commercieel succes wordt, dien je deze met uiterste precisie te ontwerpen. Hoe? Door met een blanco vel te beginnen, je klanten direct nauw te betrekken en geen detail aan het toeval over te laten. Zo voorkom je verspillingen en verrijk je de dienstverlening met zekerheid.

Klantbeleving ontwerpen door Buro Improof

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer dat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het ontwerpen van hun klantbeleving. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

MN – Miranda Filius

"Dankzij jullie hulp ben ik steeds sterker geworden. Jullie hulp was geweldig! Een enorme dosis enthousiasme en energie gecombineerd met de juiste kennis. Het was super om met jullie samen te werken en van jullie te leren.”

Miranda Filius

Communicatieadviseur

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
SBB werkt aan klantbeleving met buro improof
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof

Maar hoe ontwerp je de klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! We ontwerpen je nieuwe dienstverlening met precisie, aandacht en de nodige creativiteit. We beginnen met een leeg vel, maar dankzij diverse bewezen methodieken komen we snel tot een goed concept. We werken nauw samen met jouw collega’s en klanten om zo de ideale klantreis in kaart te brengen. Zo maak jij het verschil.

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.