Ons bewijs dat Buro Improof werkt

Als klantbelevers hebben we al heel wat bedrijven mogen helpen hun klantbeleving en prestaties te optimaliseren. Met heldere inzichten en concrete resultaten, bewijzen wij dat Buro Improof werkt.

We meten

Met betrouwbare inzichten vormt het Patiënt Contact Center een representatief visitekaartje voor het Flevoziekenhuis.

We verbeteren

Door een verbeterde dienstverlening keren gasten van Bungalowpark Hoenderloo met een glimlach terug.

We ontwerpen

Met de nieuwe dienstverlening van Barbas Bellfires, zitten haar klanten er altijd warm bij.

Klanten over Buro Improof:

Een 9,2. Het gemiddelde rapportcijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Een 9+ dus. Iets waar we altijd naar streven, maar ook iets waar we ontzettend trots op zijn!

“De pragmatische aanpak van Buro Improof zorgt er voor dat we snel meters maken. De Klantbelevers staan altijd klaar om ons te helpen.”

  • Danny Paerl van Bungalowpark Hoenderloo
  • “Buro Improof helpt ons bij het continu meten van onze klantervaringen en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie.”

  • Cindy van de Dungen van Barbas Bellfires
  • “De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”

  • Annemei Pattje van het Flevoziekenhuis
  • Een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.