Design sprint

Je klanten bepalen uiteindelijk of een product of dienst aanslaat

Daarom is het essentieel ze vroeg in het proces te betrekken door klantinzichten te vertalen naar oplossingen en deze te valideren. We testen prototypes en ideeën volgens de design sprint-methode, zodat je alleen energie steekt in oplossingen die het verschil maken.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Succesvolle diensten en producten

Er is nog nooit een idee slechter geworden van klantfeedback. Klanten kijken op een heel andere manier naar oplossingen en helpen je verbeterpunten te ontdekken die je zelf niet ziet. Zo wordt een goed idee een geweldige oplossing.

Buro Improof beeldmerk

Efficiënte werkwijzen

Omdat je werkt op basis van zekerheid in plaats van aannames, kun je volledig focussen op de oplossing met de meeste potentie. Daarmee bespaar je veel tijd en innoveer je veel sneller.

Buro Improof beeldmerk

Betere klantbeleving

De werkelijke wensen van je doelgroep vormen altijd de basis van een goede klantbeleving. Direct contact met en onderzoek onder je klanten is dan ook onmisbaar om effectief te verbeteren.

De design sprint-methode in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Concept en prototype ontwikkelen

We bepalen welk idee validatie nodig heeft en ontwikkelen een eerste versie op basis van de klantbehoeften.

2.

Feedback verzamelen

Samen met klanten testen we het prototype. Dat kan met verschillende methoden, zoals interviews, focusgroepen of gebruikerstests.

3.

Idee verbeteren

Na een uitgebreide analyse passen we het concept aan en testen die eventueel opnieuw. Dit doen we eventueel vaker als dit nodig is.

Wat anderen over een Design sprint zeggen

Cailin Meulendijk - Luxlight

Cailin Meulendijk

Marketing & Communicatie – Luxlight

“Met Buro Improof een ontzettend fijne samenwerking gehad. Alles was op elkaar afgestemd, goede werksessies die vooraf goed voorbereid waren. Op tijd alles aangeleverd gekregen en er werd ook meegedacht vanuit Buro Improof. Niks dan lof over het gehele traject, van offerte tot oplevering.”

design sprint

Danny Paerl

Eigenaar – Bungalowpark Hoenderloo

“Met Buro Improof zijn we erin geslaagd ons als bungalowpark te onderscheiden van de omliggende recreatieparken, zonder grote marketingbudgetten.”

Klantbeleving door de ogen van een directeur klantvriendelijkheid

Remko Amesz

COO – AMP groep

“AMP Groep ervaart de samenwerking met BuroImproof als erg prettig. In het bijzonder waarderen we de deskundigheid, betrouwbaarheid en de persoonlijke contacten enorm.”

Grote Wiede - Gea van Klompenburg

Gea van Klompenburg

Directeur – de Grote Wiede

“Door een enthousiaste manier van inleving en aansluiting is er helderheid gekomen in ons merkverhaal. Dat helpt zowel intern als extern voor het maken van juiste keuzes en deze te onderbouwen. Alles gebeurde in een tijdsbestek waar genoeg ruimte was voor verdieping, maar zeker ook niet teveel tijd van de ondernemer en onderneming werd gevraagd. Aanrader om met Improof samen te werken!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Bellen is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

We gebruiken methoden zoals interviews, focusgroepen, enquêtes en gebruikerstests. Welke methode het beste werkt, hangt af van je concept en doelgroep.

Dat hangt af van je idee en de onderzoeksmethoden. Gemiddeld duurt het tussen de 2 en 4 weken om een prototype te ontwikkelen, te testen en de feedback te verwerken.

Nee, valideren is ook waardevol voor het verbeteren van bestaande producten, diensten of klantervaringen.

We analyseren de feedback en bekijken wat beter kan en waar kansen liggen. Daarna verbeteren we het concept en testen het wanneer nodig nog een keer om zeker te weten dat het goed aansluit.

We zorgen voor een brede en relevante selectie van klanten die jouw doelgroep goed vertegenwoordigen. Zo werken we alleen met betrouwbare resultaten.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.