CX-maturity scan

Inzicht in de CX-volwassenheid van jouw organisatie

Even stilstaan is nodig om verder te groeien. Een CX-maturity scan laat zien waar je nu staat. Wat doe je goed en wat kan echt beter? De basis van de volgende stappen richting een optimale klantbeleving.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Gedetailleerd inzicht

We zoomen in op de 6 CXPA pijlers die bijdragen aan de klantbeleving. Van een klantgerichte cultuur tot inzicht op basis van onderzoek.

Buro Improof beeldmerk

Overzicht van sterktes en zwaktes

Na onze CX-maturity scan weet je precies wat jullie CX-maturity niveau per pijler is, wat er goed gaat en wat er beter kan.

Buro Improof beeldmerk

Concrete verbeterpunten

Na de scan krijg je praktische aanbevelingen waar je samen met onze Klantbelevers mee aan de slag gaat.

CX-maturity scan in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Scan uitvoeren

We analyseren de klantbeleving aan de hand van de 5 CXPA pijlers. Dit zijn:

– Klantinzichten en begrip
– Customer experience strategie
– Metingen, KPI’s en ROI
– Cultuur en verantwoordelijkheid
– Design, implementatie en innovatie

2.

Uitgebreide rapportage

Je ontvangt een rapportage met het CX-maturity niveau onderbouwd met heldere inzichten.

3.

Concrete conclusies

We nemen het rapport met je door en bespreken alle conclusies en aanbevelingen.

Wat anderen over een CX-maturity scan zeggen

Linn Musters

Linn Musters

Operationeel directeur – Unigarant

“Ik waardeer de samenwerking met Buro Improof met een 10. Ik vind het bijzonder knap hoe jullie zo snel zulke waardevolle inzichten hebben kunnen genereren. Dankzij jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden stellen mensen zichzelf open. Jullie zijn constructief kritisch als het gaat om meedenken en faciliteren. Dit alles in een positieve sfeer met ruimte voor humor. Kortom: heel fijn samengewerkt!”

Bovemij Alex van Dijken

Alex van Dijken

Marketingmanager – Bovemij

“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Marketing Advisor – Portbase

“Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!”

Eneco - Eva van Roekel

Eva van Roekel

CX marketeer – Eneco

“Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Het geeft je inzicht in hoe jullie scoren op de 6 CXPA pijlers van klantbeleving. Met inzicht in je sterke en zwakke punten heb je alle kennis in handen om klantbeleving te optimaliseren. Zo kun je gerichter aan de slag en sneller vooruitgang boeken.

De verbeterpunten liggen snel op tafel. We kunnen al in 1 maand een volledige scan van de huidige klantbeleving uitvoeren.

We nemen een uitgebreid rapport met je door waarin je precies ziet hoe de huidige klantbeleving scoort binnen de verschillende pijlers. Hierin staan sterktes, zwaktes en praktische verbeterpunten waarmee je aan de slag kunt.

Zeker. Je kunt de scan bijvoorbeeld ieder jaar herhalen om te bekijken waar je op dat moment staat. Dit helpt om het effect van de optimalisaties te checken en laat vaak weer nieuwe kansen zien.