CX-maturity scan
Inzicht in de CX-volwassenheid van jouw organisatie
Even stilstaan is nodig om verder te groeien. Een CX-maturity scan laat zien waar je nu staat. Wat doe je goed en wat kan echt beter? De basis van de volgende stappen richting een optimale klantbeleving.

Dit levert het op
CX-maturity scan in 3 stappen
Wat anderen over een CX-maturity scan zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
Het geeft je inzicht in hoe jullie scoren op de 6 CXPA pijlers van klantbeleving. Met inzicht in je sterke en zwakke punten heb je alle kennis in handen om klantbeleving te optimaliseren. Zo kun je gerichter aan de slag en sneller vooruitgang boeken.
De verbeterpunten liggen snel op tafel. We kunnen al in 1 maand een volledige scan van de huidige klantbeleving uitvoeren.
We nemen een uitgebreid rapport met je door waarin je precies ziet hoe de huidige klantbeleving scoort binnen de verschillende pijlers. Hierin staan sterktes, zwaktes en praktische verbeterpunten waarmee je aan de slag kunt.
Zeker. Je kunt de scan bijvoorbeeld ieder jaar herhalen om te bekijken waar je op dat moment staat. Dit helpt om het effect van de optimalisaties te checken en laat vaak weer nieuwe kansen zien.