Verbeter het contact met je klanten

Kom er achter waar je echt waardevol klantcontact hebt

Of het nu een belletje is, een mail met een klacht of een vraag via de chat: elke interactie met een klant is goud waard. Het is namelijk een kans om te laten zien hoe jij met klanten omgaat. Zo bouw je elke dag weer aan een positieve merkbeleving.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Terugkerende klanten

Voelt je klant zich gehoord en geholpen na een contactmoment? Mooi, dan heb je gewerkt aan jullie vertrouwensband. Grote kans dat je klant vaker bij je organisatie of merk terugkomt en enthousiast over je is.

Buro Improof beeldmerk

Minder klachten

Als je problemen effectief oplost, verminderen klachten. Dat zorgt niet alleen voor een betere klantervaring, maar ook voor minder druk op je medewerkers. Een echte win-win dus!

Buro Improof beeldmerk

Positieve merkbeleving

Klantinteracties bepalen mede hoe klanten een organisatie zien. Sta je voor kwaliteit en vertrouwen of roep je irritatie op? Met goed klantcontact versterk je je reputatie en resultaten.

Klantcontact verbeteren in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Inzicht krijgen

We analyseren je huidige klantcontactprocessen en onderzoeken de klantbehoeftes.

2.

Verbeteren

Op basis daarvan verbeteren we samen met jullie de verschillende kanalen en processen.

3.

Resultaten monitoren

Nieuwe feedback vormt de basis van verdere aanscherpingen. Zo werk je continu aan optimaal klantcontact.

Wat anderen over het verbeteren van klantcontact zeggen

Unigarant Emmy Stevens

Emmy Stevens

Manager Klantcontact – Unigarant

“Jullie hebben veel inhoudelijke kennis en brengen door jullie ervaringen bij andere organisaties waardevolle input mee voor de discussie.”

Bovemij Alex van Dijken

Alex van Dijken

Marketingmanager – Bovemij

“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”

Marlies de Groot - Portbase

Marlies de Groot

Marketing Advisor – Portbase

“Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!”

Linn Musters

Linn Musters

Operationeel directeur – Unigarant

“Ik waardeer de samenwerking met Buro Improof met een 10. Ik vind het bijzonder knap hoe jullie zo snel zulke waardevolle inzichten hebben kunnen genereren. Dankzij jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden stellen mensen zichzelf open. Jullie zijn constructief kritisch als het gaat om meedenken en faciliteren. Dit alles in een positieve sfeer met ruimte voor humor. Kortom: heel fijn samengewerkt!”

Groeien door een betere klantbeleving?

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

We kijken naar alle kanalen waarmee klanten contact opnemen, zoals telefoon, e-mail en chat. We brengen in kaart wat goed werkt en waar verbeterkansen liggen.

Ja, we kunnen ons volledig richten op het verbeteren van één kanaal of een combinatie van kanalen, afhankelijk van wat nodig is.

Dit doe je door klanttevredenheid continu te meten na specifieke contactmomenten. We helpen je graag bij het inrichten van de juiste metingen.

Zeker! Of je klantenservice nu bestaat uit één persoon of een complete afdeling: ieder klantcontact maakt het verschil. Wij helpen je effectief te verbeteren.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.