Verbeter het contact met je klanten
Kom er achter waar je echt waardevol klantcontact hebt
Of het nu een belletje is, een mail met een klacht of een vraag via de chat: elke interactie met een klant is goud waard. Het is namelijk een kans om te laten zien hoe jij met klanten omgaat. Zo bouw je elke dag weer aan een positieve merkbeleving.

Dit levert het op
Klantcontact verbeteren in 3 stappen
Wat anderen over het verbeteren van klantcontact zeggen
Groeien door een betere klantbeleving?
We helpen je graag verder. Neem contact op!
Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14
FAQ
We kijken naar alle kanalen waarmee klanten contact opnemen, zoals telefoon, e-mail en chat. We brengen in kaart wat goed werkt en waar verbeterkansen liggen.
Ja, we kunnen ons volledig richten op het verbeteren van één kanaal of een combinatie van kanalen, afhankelijk van wat nodig is.
Dit doe je door klanttevredenheid continu te meten na specifieke contactmomenten. We helpen je graag bij het inrichten van de juiste metingen.
Zeker! Of je klantenservice nu bestaat uit één persoon of een complete afdeling: ieder klantcontact maakt het verschil. Wij helpen je effectief te verbeteren.
Inspiratie
Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?
Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.