Klantbeleving mag geen toeval zijn

Ontmoet Buro Improof

Team Buro Improof

Wij zijn de Klantbelevers. Een goede klantbeleving mag volgens ons geen toeval zijn, want goede dienstverlening zorgt niet alleen voor tevreden klanten, maar is ook bepalend voor de groei en het succes van je bedrijf.

Om onze eigen dienstverlening te blijven borgen zoeken wij uitbreiding. Heb jij passie voor en veel ervaring in het klantbelevingsvak? En zie jij jezelf wel tussen deze mooie club Klantbelevers staan? Laat het hier weten en je hoort van ons!

Een uitroepteken!

Die gebruik je om ergens nadruk op te leggen. Als je ergens heel zeker van bent. En ook moet je even andersom kijken om de i te zien. Net als de Klantbelevers die kijken andersom naar je bedrijf, vanuit het oogpunt van de klant, om zo het bewijs te leveren voor verbetering en vernieuwing.

Klanten over Buro Improof:

Een 9,1! Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Iets waar we ontzettend trots op zijn!

Roompot werkt samen met Buro Improof aan een betere klantbeleving
Barbas
gemeente Ede
Infoland
Unigarant
MN
Hogeschool Utrecht
Flevoziekenhuis
ICTU
NN Nationale Nederlanden
Eneco
Veiligheidsregio IJsselland
ANWB
Portbase
vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
Jiffy logo
SMT logo
Enexis
Bovemij
Vattenfall
Saxion
Vitens logo
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof
Expoints
Greenzone
Boxtom werkt aan klantbeleving
Movir
gemeente Nieuwegein
the new school werkt aan klantbeleving
jeugdzorg west
Infomedics

Van wetenschap naar praktijk

Met onze inzichten, kennis en ervaring brengen wij ‘wetenschap’ in de praktijk, met een optimale klantbeleving als gewenst resultaat.

picto
Wetenschap
Als ondernemer wil je zeker zijn van veranderingen en verbeteringen. Daarom vormt de wetenschap voor ons de basis van iedere actie. We maken gebruik van bewezen methoden en kennis uit de wetenschap zodat we verspillingen voorkomen. Als gastdocent bij post-HBO opleidingen en als mede-ontwikkelaar van de nieuwe master Marketing Technology & Customer Experience willen wij bovendien een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kennis rondom klantbeleving.
De praktijk
Kennis is mooi, maar het gaat uiteindelijk om meters maken in de praktijk. Voor jou als ondernemer gaat het immers om het succes van een tevreden klant. Daarom komen wij niet alleen kennis en advies geven. Als Klantbelevers stappen wij jouw bedrijf binnen met de juiste kennis, ervaring en een volle ‘gereedschapskist’. Wij delen waardevolle inzichten én steken onze handen uit de mouwen. Binnen een kort traject boeken wij duidelijke resultaten en bouwen wij aan een klantbeleving die vóór jou werkt.
Beleven doen we niet ‘alleen’
Beleven doe je samen, werken aan een optimale klantbeleving ook. Samen met jou én met ons netwerk van specialisten stippelen we de juiste route uit en gaan we aan de slag. We doorlopen samen het hele traject en gaan pas weg als de klus geklaard is.

Buro Improof: bewijst en verbetert

Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.

HQ Pack

"Complexe strategische bedrijfsdoelstellingen zijn vertaald naar een praktische werkwijze en hebben geleid tot een startpositie voor een traject naar verdere operational excellence.”

Martin Brouwers

Enterprise Project Manager

Prominent

"Inhoudelijk sterk en professioneel! Daarnaast ook op het gebied van samenwerking een hele positieve ervaring. Creatief, constructief en enthousiast.”

Lauren Grandia

Brand Manager

Delta Energie

"Buro Improof heeft ons erg geholpen in de eerste stappen naar een nog klantgerichtere organisatie. Zowel door de ervaring, het enthousiasme en expertise die zij meebrachten hebben we mooie stappen kunnen zetten!”

Arnoud Stok

Teamlead Productmanagement & Marketing