Met onze Customer Experience opleiding haal je de skills van een Klantbelever in huis

Of je nu kiest voor een introductietraject van 4 weken of een volwaardige opleiding van maximaal 3 maanden, wij leren je hoe je de klantbeleving sterk verbetert en daarmee het maximale resultaat voor je klanten en je bedrijf behaalt.

70+ Klantbelevers opgeleid

Algemene klantwaardering: 9!

Direct resultaat in de praktijk

Bovemij

Bovemij is na de Customer Experience opleiding de klantgerichte organisatie die de tevreden klant weet om te zetten in commercieel resultaat.

16

weken

3

klantreizen

50+

verbeterideeen

"Buro Improof heeft mij geholpen met het op een gestructureerde manier in beeld brengen van Klantreizen om vervolgens te kunnen verbeteren."

Daan Sluijter

Product Owner

"Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen."

Bjorn Thannhauser

Adoptie specialist & Klantbelever

Voel je de urgentie om te werken vanuit klantbelevingsperspectief, maar ontbreekt het intern aan de juiste kennis en kunde? Met onze ‘on the job’ Customer Experience opleiding – die we op maat maken voor jouw organisatie – haal je niet alleen de kennis in huis, maar breng je het ook direct in de praktijk met één of meerdere klantreizen. Directe waarde voor je organisatie dus! In no time ben jij de klantgerichte organisatie die werkt en denkt vanuit klantperspectief.

Picto CX opleiding

Wij maken onszelf graag overbodig. Maar hoe doen we dat voor jou?

Met de ‘on the job’ customer experience opleiding die we op maat maken voor jouw organisatie:

  • We maken jou en je collega’s de klantbeleving experts binnen je organisatie
  • We zorgen dat jij zelfstandig klantreistrajecten uit kunt voeren
  • Voor het einde van de opleiding heb jij zelf één of meerdere klantreizen gemaakt die direct waarde opleveren voor je organisatie
  • Je weet hoe je succesvol klantinzichten kunt ophalen
  • Je kunt resultaten die je ophaalt bij klanten omzetten naar concrete verbeteringen
  • Je weet hoe je goed commercieel resultaat behaalt dankzij een tevreden klant
  • Je bent een klantgerichte organisatie die werkt en denkt vanuit klantperspectief

De 4 factoren voor succes

Customer Experience Management kan een hele brede opleiding zijn. Jij voelt de urgentie om klantgericht te werken en wilt zo snel mogelijk meters maken. Dat snappen wij! Met onze praktijkervaring en theoretische kennis creëren we daarom een Customer Experience opleiding op maat die exact dat heeft wat jij nodig hebt om jullie organisatie te laten werken en denken vanuit klantperspectief. We zorgen ervoor dat je direct meters kunt maken dankzij een combinatie van de juiste expertise en vaardigheden.

De praktijk is waar we de resultaten gaan zien, maar theorie is de basis. De opleiding is inhoudelijk sterk en pragmatisch tegelijk. We leren je datgene wat nodig is binnen jouw organisatie. Niets meer en niets minder. Na de opleiding ben jij een Klantbelever met kennis van de inhoud van het vak Customer Experience management. Je weet alles wat je nodig hebt over Customer experience management, Customer Journey management, het ophalen van klantinzichten en het meenemen van de organisatie bij nodige veranderingen. Denk daarbij aan communicatie, stakeholdermanagement en omgaan met weerstand.

Het praktijkonderdeel van onze Customer Experience opleiding vullen we ook op maat in. Zo kan het zijn dat we je opleiden in het afnemen van interviews of het zelfstandig uitvoeren van klantreistrajecten. In dat geval kun je denken aan het volledig samen doorlopen van één of meerdere klantreizen. We zorgen ervoor dat jij en je collega’s die de opleiding volgen direct in de praktijk meerwaarde opleveren door de combinatie van je expertise en vaardigheden.

Om ervoor te zorgen dat wij echt overbodig zijn na de Customer Experience opleiding hanteren we regelmatig het ‘voor doen, samen doen, zelf doen’ principe. In dat geval stappen wij bij jullie in de praktijk en doen we één klantreistraject helemaal voor. In het tweede klantreistraject doen we het samen, maar ben jij in de lead qua voorbereiding en uitvoering. Wij helpen mee en zijn nog wel bij de sessies aanwezig voor de nodige hulp, maar iets meer op afstand. De derde klantreis doe jij helemaal zelf en coachen wij alleen nog op afstand. Zo ben je na afloop van de opleiding klaar om zelfstandig resultaten te boeken in de praktijk.

Dit zeggen onze klanten

Eneco

"Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!"

Eva van Roekel

CX Marketeer

Veiligheidsregio IJsselland

"Evert en Rinus van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega's die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: "Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!" Mooier dan dat kun je het niet krijgen."

Hubert Weitenberg

Teamleider Risicobeheersing

The New School

"Met zijn kennis en praktijkervaring rondom kwalitatief onderzoek, geeft Evert onze studenten de nodige kennis en inspiratie. Onze studenten leren niet alleen welke vormen van onderzoek er zijn, maar doen ook praktijkervaring op met het voorbereiden en afnemen van interviews. Ze ervaren hoe waardevol en leuk kwalitatief onderzoek is."

Kees Spijker

Directeur

customer experience opleiding gids

Download de gids

Een gids om altijd op terug te vallen

Bij onze opleiding gebruiken wij een opleidingsgids aan de hand waarvan elke stap gedetailleerd uitgelegd staat. Zo weet je precies hoe jij als Klantbelever het gehele traject optimaal kunt voorbereiden, faciliteren en uitwerken. Een gids om altijd op terug te vallen. Nieuwsgierig? Download hier alvast de eerste 10 pagina’s.

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

    • Wil je zelf de klantbeleving experts worden binnen je organisatie?
    • Wil je zelfstandig en doeltreffend klantreistrajecten uit kunnen voeren?
    • Wil je goed commercieel resultaat behalen dankzij een tevreden klant?
    Pijl

    Klantbelevers bel mij!

    En bespreek met ons de Customer Experience opleiding waar wij je leren hoe je de klantbeleving sterk verbetert en daarmee het maximale resultaat voor je klanten en je bedrijf behaalt.