Van inzicht naar actie
Met het Improof Canvas voorkom jij dat klantinzichten niet worden omgezet in concrete verbeteringen.Je haalt veel feedback op met je klanttevredenheidsonderzoek, maar tegelijk zie je dat er nog te weinig mee wordt gedaan. Jouw klanten en jouw bedrijf profiteren er dus nog niet van. Erg zonde! Ik heb samen met mijn collega’s het Improof Canvas ontwikkeld, dit helpt jou een structuur neer te zetten waarin continu klantgericht verbeteren de nieuwe manier van werken is.
Buro Improof:
25+ jaar ervaring in customer experience
30+ klanten geholpen
100+ downloads van het Canvas
“Het Improof Canvas heeft ons inzicht gegeven in onze krachten en aandachtspunten, waarvoor Buro Improof ook meteen oplossingen had. Ik en mijn collega’s zijn erg onder de indruk van het geleverde werk en geef de samenwerking een 10!”
Ok, klinkt goed dat klantgericht verbeteren! Maar hoe dan?
Het Improof Canvas helpt je om waardevolle inzichten om te zetten in concrete resultaten. Gebruik het Improof Canvas en bepaal:
- Of klantinzichten goed verzameld en verwerkt worden
- Of er actief wordt samengewerkt aan concrete resultaten
- Of een helder doel, draagvlak en juiste capaciteit aanwezig zijn
- Of de gewenste verbeteringen goed worden uitgevoerd
- Of er genoeg aandacht is voor communicatie en evaluatie
- Kortom; bepaal hoe er meer meters gemaakt kunnen worden!
Zo werkt het Improof Canvas
Marieke Baran
Manager strategie & innovatie bij
“Dankzij het Improof Canvas zijn wij als MN geholpen in de structuur en kunnen we stap voor stap aan de slag. Ook fijn om kennis van buiten te vertalen naar de omgeving waar we in zitten. Wij zijn erg enthousiast en hebben veel vertrouwen in deze aanpak!”
Start ook met klantgericht verbeteren
Met het Improof Canvas kom je tot de kern van wat nodig is om de stap naar klantgericht verbeteren te maken. Wacht dus niet langer en ga vandaag nog aan de slag!
Een 8,9!
Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!