Van inzicht naar actie

Met het Improof Canvas voorkom jij dat klantinzichten niet worden omgezet in concrete verbeteringen.Je haalt veel feedback op met je klanttevredenheidsonderzoek, maar tegelijk zie je dat er nog te weinig mee wordt gedaan. Jouw klanten en jouw bedrijf profiteren er dus nog niet van. Erg zonde! Ik heb samen met mijn collega’s het Improof Canvas ontwikkeld, dit helpt jou een structuur neer te zetten waarin continu klantgericht verbeteren de nieuwe manier van werken is.

Evert
Handtekening Evert
klantgericht verbeteren

Doe meer met resultaten

Vertaal de inzichten uit je klanttevredenheidsonderzoek naar concrete verbeteringen

Improof canvas pijl

Doorbreek de Silo’s

Sla de brug tussen alle betrokken afdelingen. Ontwerp de beste overlegstructuur.

Improof canvas onderdeel

Commercieel resultaat

Zorg ervoor dat zowel je klanten als je bedrijf profiteren van klantgericht verbeteren

Buro Improof:

10 ervaren Klantbelevers

75+ organisaties geholpen

500+ Whitepaper downloads

“Het Improof Canvas heeft ons inzicht gegeven in onze krachten en aandachtspunten, waarvoor Buro Improof ook meteen oplossingen had. Mijn analyse is dat jullie dit kunnen doen door jullie kennis & ervaring én door jullie persoonlijkheden waardoor mensen zich openstellen. Wij zijn erg onder de indruk van het geleverde werk en geven de samenwerking een 10!”

Linn Musters

Linn Musters

Operationeel directeur van

Unigarant logo
klantgericht verbeteren canvas

Ok, klinkt goed dat klantgericht verbeteren! Maar hoe dan?

Het Improof Canvas helpt je om waardevolle inzichten om te zetten in concrete resultaten. Gebruik het Improof Canvas en bepaal:

  • Of klantinzichten goed verzameld en verwerkt worden
  • Of er actief wordt samengewerkt aan concrete resultaten
  • Of een helder doel, draagvlak en juiste capaciteit aanwezig zijn
  • Of de gewenste verbeteringen goed worden uitgevoerd
  • Of er genoeg aandacht is voor communicatie en evaluatie
  • Kortom; bepaal hoe er meer meters gemaakt kunnen worden!

Zo werkt het Improof Canvas

Marieke Baran

Manager strategie & innovatie bij

MN logo

“Dankzij het Improof Canvas zijn wij als MN geholpen in de structuur en kunnen we stap voor stap aan de slag. Ook fijn om kennis van buiten te vertalen naar de omgeving waar we in zitten. Wij zijn erg enthousiast en hebben veel vertrouwen in deze aanpak!”

testimonial van Marieke Baran

Start ook met klantgericht verbeteren

Met het Improof Canvas kom je tot de kern van wat nodig is om de stap naar klantgericht verbeteren te maken. Wacht dus niet langer en ga vandaag nog aan de slag!

Een 9!

Het gemiddelde cijfer wat wij kregen van onze opdrachtgevers. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn!

  • Wil jij meer doen met de resultaten van je klanttevredenheidsonderzoek?
  • Wil je ervoor zorgen dat zowel je bedrijf als je klanten profiteren van klantgerichte verbeteringen?
  • Wil je dat klantgerichte verbeteringen bijdrage aan een goed commercieel resultaat?
Pijl

Download dan nu het Improof Canvas

En voorkom dat jij net als vele organisaties klantinzichten niet weet om te zetten in concrete verbeteringen