Wil jij meer leren over Klantbeleving?

Haal de skills van de Klantbelevers in huis

Of je nu kiest voor een volwaardige Customer Experience opleiding of voor de Improofdag waar je een actieplan maakt om morgen direct mee aan de slag te gaan, wij leren je hoe je de klantbeleving sterk verbetert en daarmee het maximale resultaat voor je klanten en je bedrijf behaalt.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer dat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het overbrengen van onze skills als Klantbelevers. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

"Wij wilden inzichtelijk krijgen hoe en wanneer klanten over de streep worden getrokken om een mantelzorgwoning te kopen. Iedereen in het aankoopproces kent een ander beslismoment met andere motieven. Dat maakt het complex en daarom wilden wij de focus op de buyer journey hebben. Wij hebben verrassende inzichten gekregen over de klantreis. Ik ben onder […]”

Robert de Louwere

Directeur

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
SBB werkt aan klantbeleving met buro improof
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof

Maar hoe leer je over klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! Als Klantbelevers maken we je bekwaam in het vakgebied. Je profiteert van onze actuele kennis, super veel ervaring en best practices van andere organisaties. Hierdoor behaal je op kort termijn goede resultaten voor je klanten en voor je organisatie. En daarna ben jij de expert!

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.