Weet jij echt wat jouw klant van je vindt?

Concreet inzicht in de klantbeleving dankzij goede metingen

Als ondernemer wil je graag weten wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen. Hier kom je achter door de klantbeleving te meten.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer dat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het meten van hun klantbeleving. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

MN – Miranda Filius

"Dankzij jullie hulp ben ik steeds sterker geworden. Jullie hulp was geweldig! Een enorme dosis enthousiasme en energie gecombineerd met de juiste kennis. Het was super om met jullie samen te werken en van jullie te leren.”

Miranda Filius

Communicatieadviseur

vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof
SBB werkt aan klantbeleving met buro improof
de hoop ggz werkt aan klantbeleving met buro improof

Maar hoe meet je de klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! We kunnen je helpen met kwalitatief en met kwantitatief onderzoek. Met kwantitatief onderzoek krijg je cijfermatige inzichten in de klantbeleving van een grote groep klanten. Denk hierbij aan een voor je organisatie op maat gemaakte vragenlijst. Met kwalitatief onderzoek focus je op de achterliggende informatie waarom de klantbeleving zo is, hier gaat het om motivaties, gedachten en verwachtingen van klanten. Denk hierbij aan interviews of een klantarena. Met deze verschillende methodes helpen wij je precies die inzichten te krijgen waarmee jij je dienstverlening gericht kunt verbeteren.

Kwantitatieve metingen

Kwalitatieve metingen

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.