Klantbeleving meten

Klantbeleving meten voor waardevolle inzichten

Als ondernemer wil je graag weten wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen.

De klantbeleving meten is lastig, hoe verzamel je de juiste feedback waarmee je echt iets kunt? De nieuwe regelgeving rondom privacy maakt het er ook niet makkelijker op. Om de juiste inzichten te krijgen lijk je te moeten kiezen tussen een kostbare investering of een gok wagen met een goedkoper alternatief.

Klantbeleving meten met Buro Improof

Wat is klantbeleving meten met Buro Improof?

Kwaliteit zonder grote investering

Buro Improof helpt jou aan waardevolle inzichten zonder grote investeringen of verspillingen. Geen hoge opstartkosten, wel 100% kwaliteit. Wij bieden klantfeedback waar jij direct wat mee kunt. Het gaat namelijk niet om de feedback, maar om wat je ermee doet. Met dat als uitgangspunt richten wij het onderzoek in.

Inzicht in de gehele klantreis

We verzamelen feedback op een manier die bij de klantreis, bij jou én bij je klant past; geheel volgens de nieuwe privacywetgeving. We maken de gegevens voor jou – en je team – op overzichtelijke wijze inzichtelijk in een handig online dashboard.

Aan de slag met de feedback

Jij en je collega’s kunnen direct aan de slag en de dienstverlening verbeteren. Uiteraard helpen wij, als ervaren Klantbelevers, jou hierbij. We stellen samen prioriteiten, maken een praktisch stappenplan en voeren deze uit.

Klantbeleving meten bij het Flevoziekenhuis met Buro Improof

Wat onze klanten beleven

Met betrouwbare inzichten vormt het Patiënten Contact Centrum een representatief visitekaartje voor het Flevoziekenhuis.

Zo gaan we te werk

1

Ons vertrekpunt

Samen met jou bepalen we welke inzichten nodig zijn om de klantbeleving goed te begrijpen. We kijken naar de opbouw van de klantreis en brengen de relevante contactmomenten in kaart. Uiteraard gebruiken we hierbij ook de klantinzichten die jullie al hebben.

2

De aanpak

Afhankelijk van de doelstelling, de klantreis en de beschikbare informatie bepalen we hoe we feedback gaan verzamelen en welke vragen we willen stellen. Vaak betekent dit dat we eenmalig, periodiek of doorlopend enquêtes via email naar de klant versturen. Maar we kunnen ook metingen op locatie inrichten, bijvoorbeeld via iPads direct nadat de klant de dienstverlening heeft ervaren.

3

De meting

Wij zorgen dat de juiste meting wordt uitgevoerd. We schrijven de teksten met een passende tone-of-voice en ontwerpen de materialen aan de hand van jouw huisstijl. We voeren de meting nauwkeurig uit, zodat jij 100% kunt vertrouwen op de verzamelde feedback.

5

Analyse & advies

Wij voeren met regelmaat uitgebreide statische analyses uit, waarna wij je tijdens een gesprek praktisch advies geven om de klantbeleving te optimaliseren. Zo weet je precies op welke wijze je het meeste resultaat kunt boeken. Kun je daar ook ondersteuning bij gebruiken? Wij helpen je de klantbeleving te verbeteren of te vernieuwen.

4

Overzicht en inzicht

De feedback maken we inzichtelijk in een gebruiksvriendelijk online dashboard. Dit dashboard is 24/7 toegankelijk voor alle collega’s en biedt de mogelijkheid diverse analyses uit te voeren om de klantervaring optimaal te begrijpen – en te verbeteren.

4

Overzicht en inzicht

De feedback maken we inzichtelijk in een gebruiksvriendelijk online dashboard. Dit dashboard is 24/7 toegankelijk voor alle collega’s en biedt de mogelijkheid diverse analyses uit te voeren om de klantervaring optimaal te begrijpen – en te verbeteren.

5

Analyse & advies

Wij voeren met regelmaat uitgebreide statische analyses uit, waarna wij je tijdens een gesprek praktisch advies geven om de klantbeleving te optimaliseren. Zo weet je precies op welke wijze je het meeste resultaat kunt boeken. Kun je daar ook ondersteuning bij gebruiken? Wij helpen je de klantbeleving te verbeteren of te vernieuwen.

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.