Weet jij echt wat jouw klant van je vindt?

Concreet inzicht in de klantbeleving dankzij goede metingen

Als ondernemer wil je graag weten wat er bij je klanten speelt. Wat zij van jou vinden en verwachten. En, wat jij kunt doen om deze verwachtingen waar te maken of – beter nog – te overtreffen. Hier kom je achter door de klantbeleving te meten.

Een 9,1!

Het gemiddelde cijfer dat wij kregen van onze opdrachtgevers voor het meten van hun klantbeleving. Iets waar wij natuurlijk ontzettend trots op zijn, maar we geven je graag een voorbeeld uit de praktijk:

""Buro Improof helpt ons bij het continu meten van de klantbeleving en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie."”

Cindy van de Dungen

Barbas Bellfires

Maar hoe meet je de klantbeleving?

Dat kan op verschillende manieren! We kunnen je helpen met kwalitatief en met kwantitatief onderzoek. Met kwantitatief onderzoek krijg je cijfermatige inzichten in de klantbeleving van een grote groep klanten. Denk hierbij aan een voor je organisatie op maat gemaakte vragenlijst. Met kwalitatief onderzoek focus je op de achterliggende informatie waarom de klantbeleving zo is, hier gaat het om motivaties, gedachten en verwachtingen van klanten. Denk hierbij aan interviews of een klantarena. Met deze verschillende methodes helpen wij je precies die inzichten te krijgen waarmee jij je dienstverlening gericht kunt verbeteren.

Kwantitatieve metingen

Kwalitatieve metingen

Ga voor een optimale klantbeleving – met zekerheid, zonder verspilling.