Jeltje Wynia

Klantbelever Buro Improof
Msc.Sociale Psychologie
Expert klantgericht verbeteren

Belevenissen

Als Customer Experience Expert werkte ze aan klantzijde in het innovatieteam en verspreidde ze het cx gedachtengoed om klantgerichter te werken. Ze boekte concrete verbeteringen in de klanttevredenheid en het dienstaanbod samen met multi-disciplinaire teams.

Aan bureauzijde heeft zij jarenlange ervaring opgebouwd als kwalitatief onderzoeker en vervolgens als customer journey expert. Zij heeft dienstverleners geholpen met klantgericht te verbeteren op basis van de behoeften en inzichten vanuit de mens. Het inzichtelijk maken van het perspectief van de klant is een zeer krachtig middel voor het structureel verbeteren van de dienstverlening.
Het liefst helpt ze teams en afdelingen door hen het belang van denken vanuit de klant te laten ervaren. Door inzichten te gebruiken om verbeteringen te realiseren waar iedereen blij van wordt.
Ze krijgt en geeft energie door in een korte tijd tastbare resultaten te behalen. Werkt op het snijvlak van klantbeleving, service design en continu verbeteren.

Buro Improof

KVK nummer 66436486