Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof
Msc. Sociale & Organisatie Psychologie
Expert klantbeleving meten en verbeteren

Belevenissen

Martine is zo’n 15 jaar werkzaam op het vlak van klantbeleving, zowel als het gaat om het meten als om het verbeteren ervan. Ze heeft jarenlange ervaring aan bureau- en opdrachtgever zijde als (kwalitatief en kwantitatief) onderzoeker. Onderzoek op het gebied van klant- en merkbeleving heeft haar grootste interesse. Onderzoek is volgens haar pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering en vooruitgang, waar zowel klanten als de organisatie zelf bij gebaat zijn. Vanuit die overtuiging heeft ze als CX professional / expert diverse bedrijven geholpen bij het ‘naar binnen brengen’ van de stem van de klant en het vertalen van klantinzichten naar concrete verbeteringen van de dienstverlening. Want dat is waar het om gaat en waar Martine de meeste energie van krijgt: tastbare resultaten behalen!

Buro Improof

KVK nummer 66436486