Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

  • Post-HBO Customer Experience
  • Getraind dagvoorzitter / workshopbegeleider
  • Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Rinus heeft al meer dan 10 jaar ervaring als leidinggevende binnen de wereld van het klantcontact met de focus op het verhogen van klantbeleving. Onder zijn aansturing was zijn afdeling steevast de meest klantgerichte en medewerkergerichte van de organisatie. Hij weet als geen ander hoe je klantinzichten in kaart brengt en van daaruit verbetert.

Zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek is bij hem in goede handen. Dankzij zijn ervaring als moderator en dagvoorzitter zorgt hij voor interactieve en effectieve workshops en klantsessies. Met veel enthousiasme en kennis helpt hij organisaties om te leren denken en te verbeteren vanuit het perspectief van de klant.

Ook is hij een groot voetbalfan en zit Feyenoord in zijn hart.

Wat anderen zeggen over Rinus:

“Rinus van Buro Improof heeft ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!” Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”

Hubert Weitenberg – Veiligheidsregio IJsselland