Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

  • Bachelor Communicatie
  • NLP gedragsverandering

Alouschka ontdekte de liefde voor klantbeleving tijdens een bijbaan als personal assistent van de vermogende kaarthouders van American Express. Daar leerde ze de kunst van vragen stellen en ook hoe ze klanten echt kon verrassen. Ze was gelijk enthousiast. Dat inspireerde haar om meer te leren over het menselijk brein en gedragsverandering. Die kennis paste ze toe in allerlei marketing rollen. Omdat ze vaak de focus op de klant miste, maakte ze er haar missie van anderen te inspireren om klantgericht te werken, denken en handelen.

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid verwachten, creatieve sessies en scherpe analyses die ze deelt met een aanstekelijk enthousiasme. Met haar energieke doe-mentaliteit coacht ze teams om in beweging te komen, keuzes te maken en uit vastgeroeste patronen te stappen.

Haar hoofd maakt ze graag leeg tijdens een wandeling op de Hilversumse hei.  

Meer weten overAlouschka? Wij stelden haar 6 vragen over het vakgebied en haar guilty pleasure :-)