Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

  • Bachelor Communicatie
  • NLP gedragsverandering

Alouschka ontdekte de liefde voor klantbeleving jaren geleden tijdens een bijbaan als personal assistent van de vermogende kaarthouders van American Express. Daar leerde ze de kunst van vragen stellen en ook hoe ze klanten echt kon verrassen. Ze was gelijk enthousiast. Dat inspireerde haar om meer te leren over het menselijk brein en gedragsverandering. Die kennis paste ze toe in allerlei marketing rollen waar ze veel ervaring in het digitale vak heeft opgedaan. Omdat ze vaak de focus op de klant miste, specialiseerde zij zich in klantbeleving en maakte ze er haar missie van anderen te inspireren om klantgericht te werken, denken en handelen.

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid verwachten, creatieve sessies en scherpe analyses die ze deelt met een aanstekelijk enthousiasme. Met haar energieke doe-mentaliteit coacht ze teams om in beweging te komen, keuzes te maken en uit vastgeroeste patronen te stappen. Alouschka tref je vooral op vraagstukken die te maken hebben met strategie, cultuur, de organisatie van CX of hands-on sessies om de klantreis in kaart te brengen of te verbeteren.

Haar hoofd maakt ze graag leeg tijdens een wandeling op de Hilversumse hei.  

Meer weten overAlouschka? Wij stelden haar 6 vragen over het vakgebied en haar guilty pleasure :-)

Wat anderen zeggen over Alouschka:

“Betrokken verbinder met verstand van zaken.”

Nick Deenik – PGGM