José van Limpt

Klantbelever Buro Improof

Belevenissen

De afgelopen 30 jaar heb ik me ontwikkeld van winkelmeisje tot (People)manager Customer service, met als voornaamste focus een tevreden klant.

In deze verschillende functies heb ik vooral geleerd om goed te luisteren naar klanten en naar medewerkers. Maar niet alleen luisteren is belangrijk, wat je hoort om zetten in daden is nog belangrijker.

Soms is dit heel eenvoudig door een goede oplossing voor een probleem te bieden, maar soms wat complexer door (interne) processen opnieuw te ontwerpen.

Ik kan me dan ook volledig vinden in het motto “Het gaat niet om feedback, maar wat je ermee doet”.

Meest trots ben ik op hoe ik altijd probeer om in de huid van de klant te kruipen om zo samen tot de best mogelijke oplossing te komen.

Waarom de keuze voor Buro Improof? Wat ik terugvind bij Buro Improof zijn voor mij de belangrijkste drijfveren in mijn professionele leven. Eerst goed luisteren, vervolgens analyseren en op basis van feiten samen aan de slag om te verbeteren. En dit alles in een team van toppers met heel veel kennis. Daar word je toch gewoon heel blij van!

In mijn functie bij Buro Improof richt ik me met name op het ondersteunen van de andere Klantbelevers in het optimaal bedienen van onze klanten.

En in mijn vrije tijd trek ik graag wandel of hardloopschoenen aan om te genieten van de natuur, vind je me in de keuken of lekker met een boekje bij de haard.

Buro Improof

KVK nummer 66436486