Saxion – Melanie Jipping
“Buro Improof heeft duidelijk veel verstand van zaken! Het is enorm prettig om met ze samen te werken. Voor een volgende opdracht weten wij wel wie we in willen schakelen!”
“Buro Improof heeft duidelijk veel verstand van zaken! Het is enorm prettig om met ze samen te werken. Voor een volgende opdracht weten wij wel wie we in willen schakelen!”
“We hebben weer een fijne en praktische samenwerking gehad met Buro Improof. In een drietal sessies voor onze nieuwe klantreis, hebben we praktische tools en inzichten gekregen over de door onze klanten ervaren beleving.”
“Evert en Rinus van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!”
Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”
“Buro Improof: Dat zijn sympathieke professionals, die met je meedenken, snel weten te schakelen, je scherp houden en weten waar ze het over hebben.”
“Buro Improof heeft mij geholpen met het op een gestructureerde manier in beeld brengen van Klantreizen om vervolgens te kunnen verbeteren.”
“Met Buro Improof zijn we erin geslaagd ons als bungalowpark te onderscheiden van de omliggende recreatieparken, zonder grote marketingbudgetten.”
“Het persoonlijk contact en het doorlopende overleg was prettig. ook de inzichten en de concrete verbeterideeën waren erg waardevol.”
“We zijn samen aan de slag gegaan met een nieuwe klantcontactstrategie, nieuwe (digitale) dienstverlening, call avoidance en het optimaliseren van onze KTV-metingen. Dit heeft o.a. geresulteerd in heldere klantinzichten en verbeterpotentieel voor onze klantjourneys vanuit KTV en het voorkomen van waste contacten voor zowel de klant en Eneco, inclusief een gerichte verbeter aanpak. Dat bleek een gouden zet!”
“Wij wilden inzichtelijk krijgen hoe en wanneer klanten over de streep worden getrokken om een mantelzorgwoning te kopen. Iedereen in het aankoopproces kent een ander beslismoment met andere motieven. Dat maakt het complex en daarom wilden wij de focus op de buyer journey hebben. Wij hebben verrassende inzichten gekregen over de klantreis. Ik ben onder de indruk van het verbindende element van een buyer journey. Zowel met de klant als met het team. Daarnaast ga je automatisch je doelstellingen herijken en weer scherpstellen. Het is plezierig om zo nu en dan samen op afstand naar je bedrijf te kijken en daarin op een goed gestructureerde manier begeleid te worden.”
“De pragmatische aanpak van Buro Improof zorgt er voor dat we snel meters maken. De Klantbelevers staan altijd klaar om ons te helpen.”