Unigarant – Emmy Stevens 2
“Ik vond de overleggen die we gehad hebben positief, energiek en gericht op samen het beste eruit halen. Jullie vragen goed door, zoeken de nuance en gaan vanuit daar naar de verbeterpunten toe. Heel knap.”
“Ik vond de overleggen die we gehad hebben positief, energiek en gericht op samen het beste eruit halen. Jullie vragen goed door, zoeken de nuance en gaan vanuit daar naar de verbeterpunten toe. Heel knap.”
“Inhoudelijk sterk, niet bang om te challengen, creatief, output is netjes en vrijwel foutloos, nakomen van afspraken, plezierig in de samenwerking, snel.”
“Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!”
“Ik waardeer de samenwerking met Buro Improof met een 10. Ik vind het bijzonder knap hoe jullie zo snel zulke waardevolle inzichten hebben kunnen genereren. Dankzij jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden stellen mensen zichzelf open. Jullie zijn constructief kritisch als het gaat om meedenken en faciliteren. Dit alles in een positieve sfeer met ruimte voor humor. Kortom: heel fijn samengewerkt!”
“Jullie zijn professioneel. Dit blijkt uit de grondige voorbereiding, de invulling van en begeleiding tijdens de workshop, jullie hebben aansprekende voorbeelden meegenomen en na afloop gezorgd voor een duidelijk en praktisch document waarmee wij een goede uitgangspositie hebben om onze organisatie écht mee te gaan nemen in deze beweging.”
“Het vertrekpunt van de Klantbelevers is altijd een gedegen analyse waarna er mooie dingen ontstaan. Vooral het samen optrekken heb ik erg gewaardeerd waarbij Improof in staat is om altijd verrassende inzichten te leveren die jezelf en als organisatie weer op scherp zetten. En het helpt dat het hele plezierige mensen zijn die snel een klik hebben met jou als opdrachtgever en de collega’s.”
“Het traject heeft ons heel veel inzicht gegeven in de klantbeleving. Vooral het continu toetsen van de klantinzichten is een mooie methodiek om de échte beleving naar boven te krijgen. Hierdoor help je medewerkers om buiten de gemeentelijke kaders en wetgeving te denken. De samenwerking was op basis van wederzijds vertrouwen en dat werkt zeer prettig.”
Buro Improof helpt ons bij het continu meten van de klantbeleving en doet vanuit de cijfers actief voorstellen ter verbetering van de klantreis. Voor ons van groot belang in ons streven naar een 9+ organisatie.
“De Klantbelevers hebben veel meegedacht en waren nauw betrokken bij het onderzoek. Ze hebben goed geluisterd naar onze wensen, de onderzoeksvragen waren echt gericht op wat wij terug wilden zien. Uitstekend gedaan!”
Dankzij het klantreistraject van Buro Improof hebben we binnen 6 weken de gastbeleving 15% verbeterd en zo onze omzet verhoogd!