Jiffy – Inge van Breugel

“In een relatief kort traject heeft Buro Improof 3 kritische thema’s weten te identificeren waar wij als team aan kunnen werken en een handreiking gedaan hoe we deze kunnen oplossen. Het was een prettige samenwerking, waarbij Buro Improof een objectieve feedback geeft en heel goed weet te schakelen binnen de verschillende lagen van de organisatie.”

Eneco – Eva van Roekel

“Als je CX binnen je organisatie beter wilt organiseren en naar een hoger niveau wilt tillen, dan moet je bij Buro Improof zijn. Zij bieden je CX expertise, inspiratie, coaching en opleiding. Maar draaien ook ‘gewoon’ mee met projecten. Stuk voor stuk hele fijne mensen om mee te werken!”

VRIJ – Hubert Weitenberg

“Evert en Rinus van Buro Improof hebben ons prima geholpen in de voorbereiding op het voeren van klantgesprekken. Door het traject met ons uit te werken, maar ook door concreet te oefenen. Zelfs de collega’s die eerst enige reserves hadden hebben het als positief ervaren: “Ik heb het geleerde meteen die middag in de praktijk kunnen brengen!”
Mooier dan dat kun je het niet krijgen.”

Eneco – Floortje

“We zijn samen aan de slag gegaan met een nieuwe klantcontactstrategie, nieuwe (digitale) dienstverlening, call avoidance en het optimaliseren van onze KTV-metingen. Dit heeft o.a. geresulteerd in heldere klantinzichten en verbeterpotentieel voor onze klantjourneys vanuit KTV en het voorkomen van waste contacten voor zowel de klant en Eneco, inclusief een gerichte verbeter aanpak. Dat bleek een gouden zet!”