De Hoop GGZ – Ton Vink

“Buro Improof heeft ons enorm geholpen. Wij dachten dat we het beste deden voor onze clienten. Voor een deel klopt dat, maar de methodiek van Buro Improof heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven. Deze hadden we ondanks de deskundigheid van onze collega’s nooit zelf kunnen bedenken.”

Infoland – Hiewwaiy Kwok

“Pragmatisch, kundig én de bereidheid om net dat stapje extra te zetten voor de klant. Dat zijn de klantbelevers voor mij in een notendop. Het klantreistraject heeft ons veel mooie inzichten opgeleverd, waardoor we deze reis nu gericht kunnen verbeteren en onze klanten nog blijer kunnen maken!”

The New School – Kees Spijker

“Met zijn kennis en praktijkervaring rondom kwalitatief onderzoek, geeft Evert onze studenten de nodige kennis en inspiratie. Onze studenten leren niet alleen welke vormen van onderzoek er zijn, maar doen ook praktijkervaring op met het voorbereiden en afnemen van interviews. Ze ervaren hoe waardevol en leuk kwalitatief onderzoek is.”

NN – Sacha Rintjema

“Veel kennis over het onderwerp klantbeleving en een enorme passie, daarom was Improof de aangewezen partij om ons Customer journey programma tijdelijk te begeleiden. Ik kan Buro Improof zeker aanraden aan eenieder die meer aandacht wil hebben voor optimale klantbeleving.”

MN – Miranda Filius

“Dankzij jullie hulp ben ik steeds sterker geworden. Jullie hulp was geweldig! Een enorme dosis enthousiasme en energie gecombineerd met de juiste kennis. Het was super om met jullie samen te werken en van jullie te leren.”

Bovemij – Bjorn Thannhauser

“Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen.”

Unigarant – Emmy Stevens 2

“Ik vond de overleggen die we gehad hebben positief, energiek en gericht op samen het beste eruit halen. Jullie vragen goed door, zoeken de nuance en gaan vanuit daar naar de verbeterpunten toe. Heel knap.”