Na de Improof Scan weet jij welke stappen je moet zetten om de klantervaring te verbeteren

Vind je het lastig om te starten met het verbeteren van de klantervaring? De Improof Scan helpt je in 2 weken om een stappenplan in kaart te brengen. We helpen de juiste keuzes te maken en denken mee over de vervolgstappen.

Algemene klantwaardering: 9!

Verhoog de klanttevredenheid

Vergroot je omzet

Unigarant

Unigarant, de verzekeraar van de Anwb, heeft dankzij de Improof Scan grip kunnen krijgen op de dagelijkse operatie en daarmee de stap kunnen zetten naar continu verbeteren van klantbeleving.

2

dagen

3

pijlers

4

activiteiten

"Ik vond de overleggen die we gehad hebben positief, energiek en gericht op samen het beste eruit halen. Jullie vragen goed door, zoeken de nuance en gaan vanuit daar naar de verbeterpunten toe. Heel knap."

Emmy Stevens

Manager Klantcontact

"Ik waardeer de samenwerking met Buro Improof met een 10. Ik vind het bijzonder knap hoe jullie zo snel zulke waardevolle inzichten hebben kunnen genereren. Dankzij jullie kennis & ervaring én jullie persoonlijkheden stellen mensen zichzelf open. Jullie zijn constructief kritisch als het gaat om meedenken en faciliteren. Dit alles in een positieve sfeer met ruimte voor humor. Kortom: heel fijn samengewerkt!"

Linn Musters

Operationeel directeur

Misschien herken je de uitdaging van Unigarant: Je wilt stappen zetten met continu verbeteren op basis van klantfeedback, maar in de praktijk komt het er niet van. De druk op het contactcenter was te groot waardoor er geen ruimte was om hiermee aan de slag te gaan. Met de Improof Scan wisten we deze cirkel te doorbreken. Met als resultaat concrete handvatten om meer grip te krijgen. En een passend actieplan op weg naar continu verbeteren van klantbeleving.

klantervaring verbeteren

We helpen de klantervaring verbeteren. Maar hoe doen we dat voor jou?

We doorbreken de dagelijkse praktijk met de Improof Scan. Zie het als een korte interventie met groot gevolg:

  • We starten met een goede intake om je vraagstuk helder te krijgen. Wat is het doel? Waar willen jullie naartoe en waarom lukt dit nog niet?
  • We leggen een vergrootglas op de organisatie. In een grondige analyse, waar we gebruik maken van deskresearch tot aan expertinterviews, onderzoeken we waar jullie nu staan en wat er nodig is om je op het gebied van Customer Experience verder te brengen.
  • Je ontvangt hele concrete aanbevelingen om de basisdienstverlening op orde te krijgen.
  • We maken een plan van aanpak om de stap naar continu verbeteren te zetten.
  • Na de Improof Scan is jouw organisatie in staat om te groeien naar continu verbeterde dienstverlening

3 factoren voor succes

Met onze jarenlange ervaring bij veel verschillende organisaties kennen wij de voornaamste problemen die je weerhouden om over te gaan tot continu verbeteren. Als geen ander snappen wij dat de basis eerst op orde moet zijn. Wij helpen eerst die basis stevig neer te zetten zodat doorbouwen naar een klantgerichte organisatie een stuk makkelijker wordt.

We schrijven geen vuistdikke rapporten, maar focussen ons op de pijnpunten en gaan daarover met verschillende ervaringsexperts binnen de organisatie in gesprek. Daardoor krijgen we snel een goed totaalbeeld van de situatie wat ons helpt om concrete prioriteiten te stellen. En dit alles maximaal op maat voor jouw organisatie.

We doen niet ons kunstje en zijn weer weg. We blijven, soms op afstand, soms dichterbij, betrokken bij de vervolgstappen. En denken daarna natuurlijk ook graag mee in de verdere implementatie. Voor ons is het pas geslaagd als er ook echt wat is veranderd.

Dit zeggen onze klanten

Jiffy

"In een relatief kort traject heeft Buro Improof 3 kritische thema's weten te identificeren waar wij als team aan kunnen werken en een handreiking gedaan hoe we deze kunnen oplossen. Het was een prettige samenwerking, waarbij Buro Improof een objectieve feedback geeft en heel goed weet te schakelen binnen de verschillende lagen van de organisatie."

Inge van Breugel

Global Manager Shared Service Center

Saxion

"Buro Improof heeft duidelijk veel verstand van zaken! Het is enorm prettig om met ze samen te werken. Voor een volgende opdracht weten wij wel wie we in willen schakelen!"

Melanie Jipping

Adviseur

Portbase

"Buro Improof verdiept zich in de organisatie en voorgelegde vraagstukken. En komen met pragmatische voorstellen, waardevolle suggesties en brengen ideeën op vanuit nieuwe invalshoeken. Buro Improof helpt je écht verder!"

Marlies de Groot

Marketing Advisor

  • Wil je weten welke stappen je moet zetten om de klantbeleving te verbeteren?
  • Vind je het lastig om te starten met Customer Experience of om de prioriteiten te bepalen?
  • Wil je dat de Klantbelevers je helpen om de juiste keuzes te maken en mee te denken over de nodige vervolgstappen?
Pijl

Klantbelevers bel mij!

En doorbreek de dagelijkse praktijk met de Improof Scan. Zie het als een korte interventie met groot gevolg!