Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

  • MBA Customer Management
  • Gedragsveranderaar (Postacademisch)

Robbert werkt alweer 15 jaar binnen het vakgebied van klantbeleving en dat merk je! Dankzij zijn MBA Customer Management, zijn Postacademische opleiding tot gedragsveranderaar en zijn uitgebreide ervaring met een heel scala aan CX-vraagstukken weet hij altijd samen met team snel tot een goede aanpak en dito resultaat te komen.

Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en kaders.

Wist je dat Robbert wel eens wordt vergeleken met het bekende Duracell konijntje? Ook niet te stoppen!

Wat anderen zeggen over Robbert:

“Samenwerken met Robbert was voor mij echt een feest! Hij is in staat om complexe opdrachten met veel helderheid te benaderen en vanuit een strakke structuur te begeleiden. Robbert brengt een bak aan kennis en ervaring mee op het gebied van klant, en daagt de organisatie uit altijd vanuit de klant te blijven denken. Daarnaast is Robbert gewoon een heel fijn mens; met een flinke dosis humor, openheid en een can-do instelling kan ’t niet meer mis. Ik kan Robbert van harte aanbevelen.”

Maartje Reijnders – Liander