Gertjan Jonker

Klantbelever Buro Improof
CX Management, Universiteit van Groningen
Expert klantonderzoek & beleving

Belevenissen

Gedreven en inspirerende Klantbelever met ruim 15 jaar ervaring. Door zijn uitgebreide kennis van en ervaring met kwalitatief en kwantitatief klantonderzoek in staat om organisaties gericht en onderbouwd te helpen bij het verbeteren van de klantbeleving.
Wat hem typeert is zijn abstractie en inlevingsvermogen. Met zijn verdieping in de klant, de markt en de dienstverlening is hij in staat om zijn opdrachtgever te helpen bij het ontwikkelen van een onderscheidende klantbeleving.
Zijn aanpak kenmerkt zich tevens door het maken van waardevolle keuzes in klantgroep, klantreis en implementatie. Op deze wijze boekt hij snel resultaat bij het meten, verbeteren en ontwerpen van de klantbeleving.
Zo kan je als organisatie snel en effectief aan de slag met het realiseren van tevreden en loyale klanten.

Buro Improof

KVK nummer 66436486