Haal het maximale uit je enquêtes en vragenlijsten

Download onze gratis whitepaper waarin we 8 tips delen om alles uit je enquêtes en vragenlijsten te halen. En – nóg belangrijker – wat je ermee moet doen om met je hele organisatie de klant op nummer één te zetten en de hoogste waarde te bieden aan elke klant! Het bieden van een goede klantbeleving is één van de sterkste manieren om je te onderscheiden, dus start vandaag nog!

Haal meer uit je enquêtes en vragenlijsten

Verbeter met zekerheid

picto ideeën

Het bieden van een goede klantbeleving is één van de sterkste manieren om je te onderscheiden van je concurrent en de klant voor je te winnen. Maar een goede beleving bieden is niet eenvoudig. Dit in kaart brengen kost tijd, net als de nodige verbeteringen doorvoeren. Maar, zodra je dit hebt gedaan, creëer je een blijvende voorsprong op de concurrentie. Want een goede klantbeleving kan niet zomaar gekopieerd worden. In deze whitepaper delen we daarom 8 tips waarmee je alles uit je enquêtes en vragenlijsten kunt halen. Dit helpt je om te achterhalen wat klanten van je vinden en om uiteindelijk de klantbeleving op een hoger niveau te krijgen. Goed voor je klanten en voor jou!

8 onmisbare tips om het maximale uit klantfeedback te halen

Download onze gratis whitepaper met 8 tips om alles uit je enquêtes en vragenlijsten te halen. En – nóg belangrijker – wat je ermee moet doen om met je hele organisatie de klant op nummer één te zetten en de hoogste waarde te bieden aan elke klant! Het bieden van een goede klantbeleving is één van de sterkste manieren om je te onderscheiden, dus start vandaag nog!

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

    Whitepaper haal meer uit klanttevredenheidsenquetes

    Wij maken graag tijd!

    Wil je weten hoe enquêtes en vragenlijsten jou helpen om je klanten beter te begrijpen en je bedrijf te laten groeien? Of heb je gewoon een prangende vraag over bijvoorbeeld klantfeedback of klantbeleving? Plan dan nu 15 minuten in onze agenda. We maken er graag tijd voor!

    vfpf werkt aan klantbeleving met buro improof

    We hebben zojuist een onderzoek afgerond onder bevlogen, kundige leiding én in nadrukkelijke samenwerking met Buro Improof. Goed voorbereid, deskundig, proces gestuurd, aandacht voor alle betrokkenen, flexibel, klantgericht én eisen stellend! Met een resultaat waarin iedereen zich kan vinden. En ja, de mensen maken ook hier het verschil.

    • Miriam de Jong, regiocoördinator Vervangingsfonds Participatiefonds

    8 onmisbare tips om het maximale uit klantfeedback te halen

    Download onze gratis whitepaper met 8 tips om alles uit je enquêtes en vragenlijsten te halen. En – nóg belangrijker – wat je ermee moet doen om met je hele organisatie de klant op nummer één te zetten en de hoogste waarde te bieden aan elke klant! Het bieden van een goede klantbeleving is één van de sterkste manieren om je te onderscheiden, dus start vandaag nog!

      Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

      Whitepaper haal meer uit klanttevredenheidsenquetes