Klanten beter helpen dankzij de pressure cooker

Hoe fijn is het als…

  • Je precies weet waarom en waarover klanten contact opnemen.
  • Je daardoor weet welke klantreizen en touchpoints het meeste contact veroorzaken.
  • Je op deze punten gericht kunt verbeteren.
  • Waardoor je klant veel beter kunt helpen.
  • Terwijl je ook nog eens minder kosten maakt!
klanttevredenheidsonderzoek

Hoe werkt zo’n pressure cooker?

Een pressure cooker is een intense contact analyse. Je gaat 2 dagen met een divers team van collega’s aan de slag, waarbij je letterlijk honderden klantgesprekken beluistert. Met als doel om tot hele concrete inzichten en verbeterpunten te komen. Zodat je de klant beter kunt helpen, je klanttevredenheid stijgt en de kosten dalen!

“Van klantinzichten naar concrete en onderbouwde acties en een implementatieplan. Dankzij de pragmatische aanpak, afgestemd op onze mogelijkheden en wensen. Maar wel altijd met de klant als primair uitgangspunt. De Klantbelevers tonen veel expertise en kunde en zijn erg prettig om mee samen te werken.”

Floortje van den Berg

Floortje van den Berg

Manager van team Home Services bij

Eneco

Download de gids

Ga zelf direct aan de slag met deze gids!

Wat is een pressure cooker en hoe werkt het precies? Wie heb ik hiervoor nodig en hoe lang duurt het? Op deze en meer vragen krijg je antwoord in onze gratis whitepaper. Download hem hier en ontdek wat de pressure cooker voor jou kan betekenen.

    Je gegevens zijn 100% veilig bij ons

    klanttevredenheidsonderzoek

    Wij maken graag tijd!

    Ben je benieuwd hoe de pressure cooker jou kan helpen om je klanten beter te helpen? Wil je daar eens vrijblijvend van gedachten over wisselen? Plan dan nu een kwartiertje in onze agenda. We maken er graag tijd voor!