Met de buyer journey verleid je de klant voor jouw dienst of product

"Inhoudelijk sterk, niet bang om te challengen, creatief, output is netjes en vrijwel foutloos, nakomen van afspraken, plezierig in de samenwerking, snel.”

Alex van Dijken

Marketing Manager

Algemene klantwaardering: 9!

Krijg inzicht in klantbehoeften

Vergroot je omzet

Vind je het lastig om in te schatten welke afwegingen en beslissingen de klant allemaal heeft te maken voordat hij een aankoop kan doen? Wil je beter begrijpen welke informatie voor de klant nodig is om tot aankoop over te gaan? Het is belangrijk om de klant goed te ondersteunen tijdens zijn zoektocht naar het product dat bij hem past. Zorg ervoor dat hij voor jou kiest!

Overtuig de klant dat hij bij jou aan het juiste adres is!

We krijgen inzicht in zijn behoeften waardoor we hem beter kunnen ondersteunen in zijn zoektocht. Hiermee helpen we de klant en dragen wij bij aan jouw bedrijfsdoelstellingen.

1

Je krijgt duidelijk inzicht in het huidige oriëntatieproces.

2

Begrip voor en duidelijk inzicht in de drempels die de klant moet nemen om een aankoopbeslissing te maken.

3

Je maakt de outside in buyer journey en komt tot concrete verbeterideeën.

4

Samen met je collega’s overtuig je de klant om voor jouw organisatie te kiezen.

Onze opdrachtgevers over de buyer journey

SMT

"Buro Improof heeft op een professionele en persoonlijke wijze onze klanten geïnterviewd en dit vertaald naar een duidelijke rapportage waarmee we goede inzichten krijgen om onze dienstverlening nog meer kunnen verbeteren. Wij bevelen Buro Improof van harte aan."

Gert Koets

Manager Rental, Remarketing & Dealer Networ

Boxtom

"Wij wilden inzichtelijk krijgen hoe en wanneer klanten over de streep worden getrokken om een mantelzorgwoning te kopen. Iedereen in het aankoopproces kent een ander beslismoment met andere motieven. Dat maakt het complex en daarom wilden wij de focus op de buyer journey hebben. Wij hebben verrassende inzichten gekregen. Ik ben onder de indruk van het verbindende element van een buyer journey. Zowel met de klant als met het team. Daarnaast ga je automatisch je doelstellingen herijken en weer scherpstellen. Het is plezierig om zo nu en dan samen op afstand naar je bedrijf te kijken en daarin op een goed gestructureerde manier begeleid te worden."

Robert de Louwere

Directeur

De Hoop GGZ

"Buro Improof heeft ons enorm geholpen. Wij dachten dat we het beste deden voor onze clienten. Voor een deel klopt dat, maar de methodiek van Buro Improof heeft ons ook nieuwe inzichten gegeven. Deze hadden we ondanks de deskundigheid van onze collega's nooit zelf kunnen bedenken."

Ton Vink

Directeur en toezichthouder in de zorg

Een buyer journey is geschikt:

Picto klantreistraject
  • Als je beter wilt begrijpen wat een klant drijft om voor een bepaald product of merk te kiezen.
  • Als je inzicht wilt in hoe je de klant helpt met de juiste informatie om voor jouw product te kiezen.
  • Als je na de aankoop goed wilt aansluiten bij de verwachtingen die de klant had voordat hij voor jouw product koos.
  • Als je concrete verbeterideeën met zekerheid wilt kunnen doorvoeren.
  • Wil jij een duidelijk inzicht in de buyer journey van jouw klanten en niet-klanten?
  • Wil jij weten waarom klanten wel of juist niet voor jou kiezen na hun zoektocht naar het passende product of dienst?
  • Wil jij klanten beter begeleiden in hun oriëntatiefase en weten hoe je ze moet overtuigen voor jou te kiezen?
Pijl

Klantbelevers bel mij!

En voorkom dat je klanten door onduidelijkheden of onnodige drempels kwijtraakt tijdens hun zoektocht naar jouw product of dienst.