Storytelling voor CX-professionals
Dit levert deze masterclass je op:
Gebruik storytelling om meer draagvlak te creëren
Inspireer collega’s om klantgerichter te denken en handelen
Verbeter je presentaties, workshops en klantcontacten met praktische tools

8,7
Gemiddelde beoordeling

8,7
Gemiddelde beoordeling
Vergroot je impact met een goed verhaal
Wat je voor elkaar krijgt op de werkvloer hangt voor een heel groot deel af van je communicatievaardigheden. Ben je een boeiende inspirator of dwaalt iedereen direct af zodra jij begint te praten? Storytelling is een belangrijke vaardigheid binnen klantbeleving. Tijdens deze masterclass leer jij het goed toepassen in jouw situatie.

Na deze masterclass weet je hoe je storytelling inzet om collega’s en klanten mee te krijgen en heb je alle ingrediënten om zelf een verhaal te vormen en te oefenen.
Storytelling heeft tijd nodig. Daarom plannen we na afloopt een extra afspraak om te bespreken hoe het gaat. Tijdens die afspraak krijg je waar nodig extra tips om je verhaal te perfectioneren.
Praktisch
Eerstvolgende masterclass
Datum nog niet bekend
Omgeving Utrecht
9:30 tot 16:30 uur
Inclusief lunch
Min. 8 tot max. 12 personen
€895,00 excl. BTW
Er is nog geen masterclass storytelling gepland. Ontvang een seintje als er een nieuwe datum bekend is.
Programma
Zo ziet de dag eruit
Ochtend
- Leer de wetenschappelijke theorie achter storytelling en hoe dit doorwerkt in klantbeleving
- Krijg praktijkvoorbeelden van profit en non-profit organisaties, zowel B2C als B2B
- Maak kennis met manieren om storytelling effectief toe te passen in je organisatie of in contact met de klant
Middag
- Leer over de emotionele elementen die helpen je verhaal onvergetelijk te maken
- Bouw je eigen verhaal op volgens de Buro Improof-methodiek
- Krijg een storytelling canvas dat je meeneemt om binnen je eigen organisatie een goed verhaal te ontwerpen
Leer van deze trainers
Waarom anderen kiezen voor deze masterclass
Meld je nu aan
Wil je ook sneller je CX-doelen halen en meer impact maken op klantbeleving? Schrijf je in voor de Masterclass Storytelling voor CX-professionals.
Na je inschrijving ontvang je binnen 24 uur reactie
Wat andere deelnemers over deze masterclass zeggen
FAQ
De masterclass is geschikt voor CX-professionals van alle niveaus. Maar ook voor klantgerichte marketeers, klantcommunicatiemedewerkers en product owners van dienstverleners die willen werken aan een betere klantbeleving en meer klantloyaliteit.
We vinden het belangrijk om al je vragen over storytelling binnen klantbeleving zo goed mogelijk te beantwoorden tijdens de masterclass. Daarom krijg je vooraf een e-mail waarin je alle vragen van je organisatie kwijt kunt. Ook vragen we je om een kort verhaaltje te schrijven waarin je jezelf voorstelt. Meer voorbereiding is niet nodig.
De locatie is goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als de auto.
De masterclass is voor CX-professionals van alle niveaus.
Jazeker, we geven deze masterclass ook als ‘inhouse’ variant. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Zeker! Je kunt allergieën of dieetwensen vooraf doorgeven, dan houden we hier rekening mee.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl
Andere masterclasses
Inschrijfformulier
Storytelling voor CX-professionals