Interview-vaardigheden voor CX professionals

Dit levert deze masterclass je op:

Haal meer kwalitatieve informatie uit de gesprekken met jouw klanten

Ontdek diepere, latente behoeften dankzij doorvraagtechnieken

Voel je zelfverzekerder tijdens klantinterviews

interviewvaardigheden

8,7

Gemiddelde beoordeling

Leer hoe je effectief interviewt voor diepgaand klantinzicht

Oppervlakkige antwoorden, een klant die duidelijk niet op zijn gemak is of een gesprek dat alle kanten op schiet: allemaal dingen die je vast wel eens hebt meegemaakt tijdens een interview met een klant. Vaak ligt het probleem niet bij de klant, maar bij de interviewvaardigheden. Tijdens deze masterclass scherp je die aan, zodat je alles haalt uit ieder klantgesprek.

interviewvaardigheden

Ieder onderdeel komt aan bod: van een gesprek goed voorbereiden en structureren tot doorvragen en luisteren naar wat klanten wel en vooral niet zeggen. Want ook tussen de regels door valt veel informatie te halen. Met meer kennis van interviewen werk je aan oplossingen die de klantbeleving daadwerkelijk verbeteren.

Praktisch

Eerstvolgende masterclass

Datum nog niet bekend

Omgeving Utrecht

9:30 tot 16:30 uur

Inclusief lunch

Min. 8 tot max. 12 personen

€895,00 excl. BTW

Er is nog geen masterclass interviewvaardigheden gepland. Ontvang een seintje als er een nieuwe datum bekend is.

This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Programma

Zo ziet de dag eruit

Ochtend

  • Een goed interview voorbereiden
  • Interviewtechnieken en verschillende vraagstellingen
  • Vertrouwen opbouwen tijdens een gesprek
  • Praktijkvoorbeelden van goede klantinterviews en hoe deze tot verbeteringen hebben geleid

Middag

  • Kennis in de praktijk brengen met interviewoefeningen
  • Interviewscripts opzetten en data uit gesprekken halen
  • Een praktisch template dat je direct kunt gebruiken en kunt delen binnen je organisatie

Leer van deze trainers

Milan Heiligers

Milan Heiligers

Klantbelever Buro Improof

Veel ervaring met interviewen. Dat is iets wat Milan zeker inbrengt in deze training. Door schade en schande wijs geworden, behoedt hij jou voor de vele valkuilen waar je in zou kunnen stappen.

Alouschka van Dijk

Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

Met haar heel eigen stijl weet Alouschka tijdens klantinterviews het maximale naar boven te halen. Hoe ze dat doet? Het geheim van de smid. Nee hoor, alles wordt onthuld tijdens deze training.

Waarom anderen kiezen voor deze masterclass

Direct toepasbaar

Reken op een masterclass met veel praktische interviewvaardigheden die je meteen toepast in je dagelijkse werk.

Vol praktijkopdrachten

Gedurende de dag komen er verschillende praktijkvoorbeelden voorbij en ga je actief aan de slag met vragen stellen en luisteren.

Leer van professionals

Ontmoet professionals die net als jij bezig zijn met klantbeleving. Samen oefenen jullie interviewtechnieken en geven jullie elkaar feedback.

Meld je nu aan!

Geef je klantinterviews meer verdieping met betere vraag- en luistervaardigheden. Schrijf je in voor de masterclass Interviewvaardigheden voor CX-professionals.

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Na je inschrijving ontvang je binnen 24 uur reactie

Wat andere deelnemers over deze masterclass zeggen

Bovemij Bjorn Tannhauser

Bjorn Thannhauser

Adoptie specialist – Bovemij

“Buro Improof heeft ons erg geholpen met het vormgeven van klantgericht denken binnen onze organisatie. Middels heldere en enthousiaste workshops hielpen ze ons op weg en leidde ze ons op tot interne Klantbelevers. Altijd betrokken en behulpzaam. Ik raad ze aan iedereen aan die zijn klant ècht centraal wil stellen.”

Eneco Irene van Hoorn

Irene van Hoorn

Chapter lead CX – Eneco

“Buro Improof helpt ons al enige tijd met de ontwikkeling van ons CX chapter. Door de fijne samenwerking leveren ze echt maatwerk: coaching en masterclasses die aansluiten op onze behoeften als organisatie. En altijd een mooie mix van theorie en praktijk!”

Menzis - Jesper Saaltink

Jesper Saaltink

Product Owner Klantbediening – Menzis

“Voorbereiding op de dag was erg professioneel. Er werd geen standaard programma afgedraaid maar de inhoud was goed afgestemd op de behoefte. Dat uitte zich in een inspirerende dag, waarbij een perfecte balans was gevonden tussen theorie en praktijk. De begeleiders Klantbelevers zijn inspirerende, maar ook realistische CX’ers die het vak erg goed verstaan.”

FAQ

Wat wil je weten?

De masterclass is geschikt voor CX-professionals van alle niveaus. Maar ook voor klantgerichte marketeers, klantcommunicatiemedewerkers en product owners van dienstverleners die willen werken aan een betere klantbeleving en meer klantloyaliteit.

De masterclass is voor CX-professionals van alle niveaus.

Jazeker, we geven deze masterclass ook als ‘inhouse’ variant. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

De locatie is goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als de auto.

Zeker! Je kunt allergieën of dieetwensen vooraf doorgeven, dan houden we hier rekening mee.

Laura Vaessen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl

Andere masterclasses

Neem een kijkje bij onze andere masterclasses!

Inschrijfformulier

Interviewvaardigheden voor CX-professionals

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.