Behaviour Change Academy: “Gedragsverandering voor Marketeers”
Titia werkt al zo’n 15 jaar als CX-marketeer, zowel op interimbasis als in opdrachten. Ze is bedreven in het ophalen van klantinzichten, om deze vervolgens te vertalen naar concrete verbeteracties. Ook krijgt ze veel energie van werken aan klantreizen en om deze met een gedreven team helemaal opnieuw klantgericht te ontwerpen.
Met haar gestructureerde, praktische aanpak, gevoel voor verbinden en kritische blik streeft Titia ernaar om samen met onze klanten snel resultaat neer te zetten.
Dat resultaatgerichte is ook de sporter in Titia: geef haar een racket en een bal (squash, tennis, padel) en ze is in haar element. Fanatiek maar altijd sportief!
Wat anderen zeggen over Titia:
“Fijne professional die stevig staat.”
Agnes Ras – PGGM
Titia werkt al zo’n 15 jaar als CX-marketeer, zowel op interimbasis als in opdrachten. Ze is bedreven in het ophalen van klantinzichten, om deze vervolgens te vertalen naar concrete verbeteracties. Ook krijgt ze veel energie van werken aan klantreizen en om deze met een gedreven team helemaal opnieuw klantgericht te ontwerpen.
Met haar gestructureerde, praktische aanpak, gevoel voor verbinden en kritische blik streeft Titia ernaar om samen met onze klanten snel resultaat neer te zetten.
Dat resultaatgerichte is ook de sporter in Titia: geef haar een racket en een bal (squash, tennis, padel) en ze is in haar element. Fanatiek maar altijd sportief!
Wat anderen zeggen over Titia:
“Fijne professional die stevig staat.”
Agnes Ras – PGGM
Wie zijn wij
Evert Vols
Klantbelever Buro Improof
Msc. Strategische Marketing
Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”
“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”
Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.