Robbert werkt alweer 15 jaar binnen het vakgebied van klantbeleving en dat merk je! Dankzij zijn MBA Customer Management, zijn Postacademische opleiding tot gedragsveranderaar en zijn uitgebreide ervaring met een heel scala aan CX-vraagstukken weet hij altijd samen met team snel tot een goede aanpak en dito resultaat te komen.
Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en kaders.
Wist je dat Robbert wel eens wordt vergeleken met het bekende Duracell konijntje? Ook niet te stoppen!
Wat anderen zeggen over Robbert:
“Samenwerken met Robbert was voor mij echt een feest! Hij is in staat om complexe opdrachten met veel helderheid te benaderen en vanuit een strakke structuur te begeleiden. Robbert brengt een bak aan kennis en ervaring mee op het gebied van klant, en daagt de organisatie uit altijd vanuit de klant te blijven denken. Daarnaast is Robbert gewoon een heel fijn mens; met een flinke dosis humor, openheid en een can-do instelling kan ’t niet meer mis. Ik kan Robbert van harte aanbevelen.”
Maartje Reijnders – Liander
Robbert werkt alweer 15 jaar binnen het vakgebied van klantbeleving en dat merk je! Dankzij zijn MBA Customer Management, zijn Postacademische opleiding tot gedragsveranderaar en zijn uitgebreide ervaring met een heel scala aan CX-vraagstukken weet hij altijd samen met team snel tot een goede aanpak en dito resultaat te komen.
Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en kaders.
Wist je dat Robbert wel eens wordt vergeleken met het bekende Duracell konijntje? Ook niet te stoppen!
Wat anderen zeggen over Robbert:
“Samenwerken met Robbert was voor mij echt een feest! Hij is in staat om complexe opdrachten met veel helderheid te benaderen en vanuit een strakke structuur te begeleiden. Robbert brengt een bak aan kennis en ervaring mee op het gebied van klant, en daagt de organisatie uit altijd vanuit de klant te blijven denken. Daarnaast is Robbert gewoon een heel fijn mens; met een flinke dosis humor, openheid en een can-do instelling kan ’t niet meer mis. Ik kan Robbert van harte aanbevelen.”
Maartje Reijnders – Liander
Wie zijn wij
Evert Vols
Klantbelever Buro Improof
Msc. Strategische Marketing
Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”
“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”
Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.