Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale & Organisatie Psychologie

Martine van der Spek

Martine is meer dan 15 jaar werkzaam op het vlak van klantbeleving en klantonderzoek. Ze is een enthousiast kwalitatief onderzoeker, maar wordt ook heel blij van cijfertjes.
Onderzoek is volgens haar pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering en vooruitgang, waar zowel klanten als de organisatie zelf baat bij hebben. Tastbare verbeteringen realiseren met klantfeedback als basis is dan ook haar drijfveer.

Martine is enthousiast, pragmatisch, resultaatgericht en verdiept zich graag in nieuwe materie.

Ze krijgt de beste ideeën tijdens een rondje hardlopen.

Wat anderen zeggen over Martine:

“Vanuit VfPf hebben we recent een onderzoek afgerond onder bevlogen, kundige leiding en in nadrukkelijke samenwerking met Martine van Buro Improof. Wat fijn: voorbereid, deskundig, procesgestuurd, met aandacht voor de organisatie en haar medewerkers, alle stakeholders betrekkend, flexibel, klantgericht én eisen stellend, makkelijk online met goede tooling (Coronatijd). De samenwerking voelt heel natuurlijk. Ik heb stiekem de kunst afgekeken! Een eindresultaat waar eenieder zich in kan vinden. En ja, de mensen maken ook hier het verschil denk ik.”

Miriam de Jong – VfPf

Wie zijn wij

martine van der spek

Evert Vols

Klantbelever Buro Improof

Msc. Strategische Marketing

Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”

“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”

Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …

Lees meer
martine van der spek

Vacature

Klantbelever bij Buro Improof

Medior Klantbelever

Senior Klantbelever

Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken.

Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts

Lees meer
martine van der spek

Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Gedragsveranderaar (Postacademisch)

“Hou het makkelijk, dan wordt het ook niet moeilijk.”

Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en …

Lees meer
martine van der spek

Milan Heiligers

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”

Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …

Lees meer
martine van der spek

Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Communicatie

NLP gedragsverandering

“Done is better than perfect!”

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid …

Lees meer
martine van der spek

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Msc. Communicatiewetenschappen

Customer experience strategie & executie

“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”

Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …

Lees meer
martine van der spek

Manon Massuger

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Geloof niet alles wat je denkt.”

Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van …

Lees meer
martine van der spek

Rachel Linthorst

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Commerciële Economie

Customer journey mapping

“Data geeft richting, de stem van de klant geeft diepte”

Oprechte aandacht en het overtreffen van verwachtingen. Dat is wat Rachel kenmerkt …

Lees meer
martine van der spek

Jaap Jansens

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Msc. Marketing

“Stuur je op kosten, dan verlaag je de kwaliteit. Stuur je op kwaliteit, dan verlaag je de kosten.”

Jaap is een CX professional, met ruime ervaring …

Lees meer
martine van der spek

Jeltje Wynia

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale Psychologie

“Voel je nooit te oud om vragen te stellen en weet nooit teveel om te leren.”

Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende …

Lees meer
martine van der spek

Maartje Wouters

Klantbelever Buro Improof

Msc. International Business: Strategic Marketing

Knowmads Business School

CX Masterclass

“Be happy, make happy”

Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan …

Lees meer
martine van der spek

Marc Maas

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Gecertificeerd kwalitatief onderzoeker

BA Marketing management

“Gemotiveerd door wat jouw klanten drijft”

Marc heeft vele jaren ervaring in Customer Experience Management, zowel aan …

Lees meer
martine van der spek

Marloes Jacobs

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Je weet dat je goed bezig bent als zowel de klant als de organisatie er sterker van wordt.”

Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt …

Lees meer
martine van der spek

Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale & Organisatie Psychologie

“Zolang je nieuwsgierig bent, blijf je leren.”

Onderzoek is volgens Martine pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering …

Lees meer
martine van der spek

Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

Post-HBO Customer Experience

Getraind dagvoorzitter / workshopbegeleider

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Het maakt niet uit hoe goed je feedback is, je begint altijd opnieuw met de volgende klant.”

Met ervaring in zowel het inrichten van kwantitatieve onderzoeken …

Lees meer
martine van der spek

José van Limpt

Klantbelever Buro Improof

Masterclass “Beleving van de klant”

“Het is altijd het juiste moment om iets goeds te doen.”

José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen …

Lees meer

Samenwerken met de Klantbelevers?

Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.

Bellen is sneller: 085 – 130 58 14

martine van der spek