Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan 9 jaar bij bol.com.
De mens centraal stellen is haar tweede natuur, en dat zie je terug in alles wat ze doet. Maartje weet als geen ander hoe je met de juiste mix van inzichten, data en mensen tot innovatieve oplossingen komt. Ze krijgt energie van samenwerken, creëren, en het behalen van resultaten die écht het verschil maken. Haar aanstekelijke enthousiasme werkt motiverend voor iedereen om haar heen.
Buiten het werk vindt Maartje inspiratie in de natuur en stort ze haar creativiteit met liefde in de keuken.
“Maartje heeft de huurders perfect opgevangen en goed geïnstrueerd meegenomen naar het gesprek. Goede vastlegging van de avond zodat ik daar ook geen zorgen om had.”
Marcel van der Toorn – Stedelink
Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan 9 jaar bij bol.com.
De mens centraal stellen is haar tweede natuur, en dat zie je terug in alles wat ze doet. Maartje weet als geen ander hoe je met de juiste mix van inzichten, data en mensen tot innovatieve oplossingen komt. Ze krijgt energie van samenwerken, creëren, en het behalen van resultaten die écht het verschil maken. Haar aanstekelijke enthousiasme werkt motiverend voor iedereen om haar heen.
Buiten het werk vindt Maartje inspiratie in de natuur en stort ze haar creativiteit met liefde in de keuken.
“Maartje heeft de huurders perfect opgevangen en goed geïnstrueerd meegenomen naar het gesprek. Goede vastlegging van de avond zodat ik daar ook geen zorgen om had.”
Marcel van der Toorn – Stedelink
Wie zijn wij
Milan Heiligers
Klantbelever Buro Improof
MBA Customer Management
Certified Customer Experience Professional (CCXP)
“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”
Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.