Karlijn Veldman

Klantbelever Buro Improof

Master Bedrijfskunde

Customer Experience strategie & organisatie

Karlijn Veldman

Karlijn weet zich altijd in te leven in de klant en maakt daardoor echt het verschil. Haar loopbaan begon als hypotheekadviseur, waar ze door haar nieuwsgierigheid alles wilde weten en klanten zo optimaal kon helpen. Al snel ontdekte ze dat haar hart lag bij het verbeteren met behulp van klantreizen en later bij het bredere vakgebied van Klantbeleving.

Karlijn is slim, snel en praktisch, maar ook iemand die met veel humor en positiviteit werkt. Ze houdt ervan om door te pakken en denkt altijd in oplossingen. Haar kracht? Met een frisse blik en oprechte interesse nieuwe inzichten geven die meteen toepasbaar zijn.

Privé geniet Karlijn van een potje tennis en is ze graag bezig met interieur en styling. Net als in haar werk gaat ze daarin met dezelfde energie en creativiteit te werk.

Met Karlijn haal je iemand in huis die elke dag het verschil wil maken voor klanten én collega’s.

Wat anderen zeggen over Karlijn:

“Karlijn spat van enthousiasme – haar energie werkt aanstekelijk, ze heeft een enorme CX-passie en doet alles met een grote glimlach.”

Klantbelever Manon – Buro Improof

Wie zijn wij

Karlijn Veldman

Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Gedragsveranderaar (Postacademisch)

“Hou het makkelijk, dan wordt het ook niet moeilijk.”

Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en …

Lees meer
Karlijn Veldman

Vacature

Klantbelever bij Buro Improof

Medior Klantbelever

Senior Klantbelever

Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken.

Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts

Lees meer
Karlijn Veldman

Evert Vols

Klantbelever Buro Improof

Msc. Strategische Marketing

Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”

“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”

Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …

Lees meer
Karlijn Veldman

Milan Heiligers

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”

Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …

Lees meer
Karlijn Veldman

Rachel Linthorst

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Commerciële Economie

Customer journey mapping

“Data geeft richting, de stem van de klant geeft diepte”

Oprechte aandacht en het overtreffen van verwachtingen. Dat is wat Rachel kenmerkt …

Lees meer
Karlijn Veldman

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Msc. Communicatiewetenschappen

Customer experience strategie & executie

“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”

Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …

Lees meer
Karlijn Veldman

Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

Post-HBO Customer Experience

Getraind dagvoorzitter / workshopbegeleider

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Het maakt niet uit hoe goed je feedback is, je begint altijd opnieuw met de volgende klant.”

Met ervaring in zowel het inrichten van kwantitatieve onderzoeken …

Lees meer
Karlijn Veldman

Manon Massuger

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Geloof niet alles wat je denkt.”

Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van …

Lees meer
Karlijn Veldman

Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Communicatie

NLP gedragsverandering

“Done is better than perfect!”

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid …

Lees meer
Karlijn Veldman

Jeltje Wynia

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale Psychologie

“Voel je nooit te oud om vragen te stellen en weet nooit teveel om te leren.”

Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende …

Lees meer
Karlijn Veldman

Maartje Wouters

Klantbelever Buro Improof

Msc. International Business: Strategic Marketing

Knowmads Business School

CX Masterclass

“Be happy, make happy”

Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan …

Lees meer
Karlijn Veldman

Jaap Jansens

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Msc. Marketing

“Stuur je op kosten, dan verlaag je de kwaliteit. Stuur je op kwaliteit, dan verlaag je de kosten.”

Jaap is een CX professional, met ruime ervaring …

Lees meer
Karlijn Veldman

Titia Posdijk

Klantbelever Buro Improof

MSc. Sports Marketing & PR

Customer Experience Marketeer

Behaviour Change Academy: “Gedragsverandering voor Marketeers”

“Als je als organisatie oprecht probeert de klantbeleving te verbeteren, dan komen de resultaten vanzelf.”

Titia is bedreven in het ophalen van klantinzichten, om deze vervolgens …

Lees meer
Karlijn Veldman

Marc Maas

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Gecertificeerd kwalitatief onderzoeker

BA Marketing management

“Gemotiveerd door wat jouw klanten drijft”

Marc heeft vele jaren ervaring in Customer Experience Management, zowel aan …

Lees meer
Karlijn Veldman

Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale & Organisatie Psychologie

“Zolang je nieuwsgierig bent, blijf je leren.”

Onderzoek is volgens Martine pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering …

Lees meer
Karlijn Veldman

Marloes Jacobs

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Je weet dat je goed bezig bent als zowel de klant als de organisatie er sterker van wordt.”

Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt …

Lees meer
Karlijn Veldman

José van Limpt

Klantbelever Buro Improof

Masterclass “Beleving van de klant”

“Het is altijd het juiste moment om iets goeds te doen.”

José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen …

Lees meer

Samenwerken met de u003cspanu003eKlantbelevers?u003c/spanu003e

Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.

Bellen is sneller: 085 – 130 58 14

Karlijn Veldman