José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen bij MKB-bedrijven. Haar focus is een tevreden klant en vloeiende bedrijfsprocessen.
Bij Buro Improof doet ze veel klantonderzoek. Goed luisteren naar klanten en dat vertalen naar inzichten is haar kracht. Daarnaast zorgt ze ervoor dat de organisatie soepeltjes verloopt. Zodat jij als klant heel tevreden bent over Buro Improof. Dat dit allemaal heel vanzelfsprekend lijkt, daar wordt José wel blij van!
Een lekker Zen momentje creëert ze met een boek bij de haard. En heel stiekem is ze groot fan van de verschillende Nederlandse dialectwoorden.
Wat anderen zeggen over José:
“Op José kun je altijd bouwen. Geen vraag of verzoek is gek genoeg.”
Klantbelever Evert – Buro Improof
José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen bij MKB-bedrijven. Haar focus is een tevreden klant en vloeiende bedrijfsprocessen.
Bij Buro Improof doet ze veel klantonderzoek. Goed luisteren naar klanten en dat vertalen naar inzichten is haar kracht. Daarnaast zorgt ze ervoor dat de organisatie soepeltjes verloopt. Zodat jij als klant heel tevreden bent over Buro Improof. Dat dit allemaal heel vanzelfsprekend lijkt, daar wordt José wel blij van!
Een lekker Zen momentje creëert ze met een boek bij de haard. En heel stiekem is ze groot fan van de verschillende Nederlandse dialectwoorden.
Wat anderen zeggen over José:
“Op José kun je altijd bouwen. Geen vraag of verzoek is gek genoeg.”
Klantbelever Evert – Buro Improof
Wie zijn wij
Milan Heiligers
Klantbelever Buro Improof
MBA Customer Management
Certified Customer Experience Professional (CCXP)
“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”
Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.