Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende een langere periode met multidiscplinaire teams te werken aan (digitale) oplossingen die tegemoet komen aan de behoefte van de klant.
Maar ook door tijdens kortere trajecten te exploreren waar de behoefte van de klant zit en bijvoorbeeld een customer journey of service blueprint in kaart te brengen. Daarnaast vindt zij het heel leuk om haar kennis te delen en trainingen over het ontwerpen van een klantreis te geven.
Jeltje houdt van water, in alle verschillende verschijningsvormen. Schaatsen op natuurijs, een heerlijke warme douche, zwemmen in de zee, zeilen op de Friese meren. En hopelijk op korte termijn flotielje zeilen op de Middelandse zee!
Wat anderen zeggen over Jeltje:
“Met de ondersteuning van Jeltje van Buro Improof heeft Jiffy een stap kunnen maken de klant centraal te zetten en vanuit dit perspectief te luisteren naar wat de klant nodig heeft.”
Inge van Breugel – Jiffy
Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende een langere periode met multidiscplinaire teams te werken aan (digitale) oplossingen die tegemoet komen aan de behoefte van de klant.
Maar ook door tijdens kortere trajecten te exploreren waar de behoefte van de klant zit en bijvoorbeeld een customer journey of service blueprint in kaart te brengen. Daarnaast vindt zij het heel leuk om haar kennis te delen en trainingen over het ontwerpen van een klantreis te geven.
Jeltje houdt van water, in alle verschillende verschijningsvormen. Schaatsen op natuurijs, een heerlijke warme douche, zwemmen in de zee, zeilen op de Friese meren. En hopelijk op korte termijn flotielje zeilen op de Middelandse zee!
Wat anderen zeggen over Jeltje:
“Met de ondersteuning van Jeltje van Buro Improof heeft Jiffy een stap kunnen maken de klant centraal te zetten en vanuit dit perspectief te luisteren naar wat de klant nodig heeft.”
Inge van Breugel – Jiffy
Wie zijn wij
Evert Vols
Klantbelever Buro Improof
Msc. Strategische Marketing
Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”
“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”
Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.