Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact. Hij heeft gewerkt als Customer Experience Marketeer en manager van meerdere klantcontactteams. Aan bureauzijde heeft hij als senior Customer Experience Consultant verschillende organisaties klantgerichter gemaakt.
Verbeteringen doorvoeren zorgen dat je stappen maakt in het verbeteren van klantbeleving! Dit altijd met veel energie en aanstekelijk enthousiasme. Dat is waar Evert blij van wordt.
En als je goed oplet, dan kun je hem ’s morgens in alle vroegte tegenkomen tijdens zijn hardlooprondje. Sportief toch!
Wat anderen zeggen over Evert:
“Evert straalt enthousiasme en passie uit als hij over klantbeleving praat. Daarnaast heeft hij veel kennis en kan hij het goed overbrengen. Ook de samenwerking en de afspraken (snelle reactie en duidelijkheid wanneer ik antwoord zou krijgen) is heel fijn in de samenwerking.”
Pieter Kalshoven – BNG bank
Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact. Hij heeft gewerkt als Customer Experience Marketeer en manager van meerdere klantcontactteams. Aan bureauzijde heeft hij als senior Customer Experience Consultant verschillende organisaties klantgerichter gemaakt.
Verbeteringen doorvoeren zorgen dat je stappen maakt in het verbeteren van klantbeleving! Dit altijd met veel energie en aanstekelijk enthousiasme. Dat is waar Evert blij van wordt.
En als je goed oplet, dan kun je hem ’s morgens in alle vroegte tegenkomen tijdens zijn hardlooprondje. Sportief toch!
Wat anderen zeggen over Evert:
“Evert straalt enthousiasme en passie uit als hij over klantbeleving praat. Daarnaast heeft hij veel kennis en kan hij het goed overbrengen. Ook de samenwerking en de afspraken (snelle reactie en duidelijkheid wanneer ik antwoord zou krijgen) is heel fijn in de samenwerking.”
Pieter Kalshoven – BNG bank
Wie zijn wij
Milan Heiligers
Klantbelever Buro Improof
MBA Customer Management
Certified Customer Experience Professional (CCXP)
“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”
Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.