Wij zijn Klantbelevers

Over ons

Bij Buro Improof geloven we dat een klantbeleving veel verder gaat dan blije klanten, een goed product of een snelle service. Het draait om een consistente ervaring die op elk moment passend is. Een beleving die onderdeel is van de strategie en leeft bij alle medewerkers. Zo zorgt klantbeleving niet alleen voor tevreden klanten, maar ook voor bedrijfsgroei.

Klantbelevers Buro Improof
klantbelevers

Klantbeleving met een ‘!’

Het uitroepteken staat symbool voor onze energie, gedrevenheid en ons geloof in klantbeleving. Door andersom te kijken—vanuit het perspectief van de klant—leveren we de inzichten die nodig zijn voor echte verbetering en vernieuwing.

Van wetenschap naar praktijk

Onze aanpak

Praktisch, helder en vooral leuk dus. Waar consultants vaak hoogover en wollig blijven, zijn wij nuchter. We vertalen kennis en inzichten naar jouw dagelijkse praktijk. Dat doen we met een flinke portie energie, zodat jij en je collega’s net zo enthousiast worden over klantbeleving als wij. Want het werkt!

klantbelevers

Bewezen methoden

Natuurlijk wil je alleen verbeteringen doorvoeren die écht effect hebben. Daarom baseren wij elke actie op wetenschappelijke kennis en bewezen methoden.

klantbelevers

Praktisch aan de slag

Met een berg advies heb je nog geen goede klantbeleving, het is de praktijk die telt. Daarom stappen onze Klantbelevers jouw bedrijf binnen om je praktisch op weg te helpen. Met kennis, ervaring en verschillende tools waarmee we de optimale klantbeleving voor jouw organisatie uitdenken en in de praktijk brengen.

klantbelevers

Samen doen

Beleven doe je samen, werken aan een optimale klantbeleving ook. Daarom betrekken we jou en je collega’s bij het hele traject. Niet alleen bij het doorvoeren van verbeteringen, maar ook door onze kennis met je te delen. We co-creëren en trainen jouw team, zodat klantbeleving niet eenmalig is, maar een blijvend onderdeel van jullie DNA wordt.

Ontmoet de Klantbelevers

Dit zijn wij!

Alles bij elkaar opgeteld zie je hier 150 jaar ervaring in klantbeleving. Opgedaan door CX-opdrachten in verschillende sectoren. Die kennis delen we graag met je.

klantbelevers

Evert Vols

Klantbelever Buro Improof

Msc. Strategische Marketing

Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”

“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”

Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …

Lees meer
klantbelevers

Vacature

Klantbelever bij Buro Improof

Medior Klantbelever

Senior Klantbelever

Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken.

Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts

Lees meer
klantbelevers

Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Gedragsveranderaar (Postacademisch)

“Hou het makkelijk, dan wordt het ook niet moeilijk.”

Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en …

Lees meer
klantbelevers

Milan Heiligers

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”

Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …

Lees meer
klantbelevers

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Msc. Communicatiewetenschappen

Customer experience strategie & executie

“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”

Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …

Lees meer
klantbelevers

Manon Massuger

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Geloof niet alles wat je denkt.”

Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van …

Lees meer
klantbelevers

Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Communicatie

NLP gedragsverandering

“Done is better than perfect!”

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid …

Lees meer
klantbelevers

Rachel Linthorst

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Commerciële Economie

Customer journey mapping

“Data geeft richting, de stem van de klant geeft diepte”

Oprechte aandacht en het overtreffen van verwachtingen. Dat is wat Rachel kenmerkt …

Lees meer
klantbelevers

Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale & Organisatie Psychologie

“Zolang je nieuwsgierig bent, blijf je leren.”

Onderzoek is volgens Martine pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering …

Lees meer
klantbelevers

Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

Post-HBO Customer Experience

Getraind dagvoorzitter / workshopbegeleider

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Het maakt niet uit hoe goed je feedback is, je begint altijd opnieuw met de volgende klant.”

Met ervaring in zowel het inrichten van kwantitatieve onderzoeken …

Lees meer
klantbelevers

Jeltje Wynia

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale Psychologie

“Voel je nooit te oud om vragen te stellen en weet nooit teveel om te leren.”

Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende …

Lees meer
klantbelevers

Titia Posdijk

Klantbelever Buro Improof

MSc. Sports Marketing & PR

Customer Experience Marketeer

Behaviour Change Academy: “Gedragsverandering voor Marketeers”

“Als je als organisatie oprecht probeert de klantbeleving te verbeteren, dan komen de resultaten vanzelf.”

Titia is bedreven in het ophalen van klantinzichten, om deze vervolgens …

Lees meer
klantbelevers

Maartje Wouters

Klantbelever Buro Improof

Msc. International Business: Strategic Marketing

Knowmads Business School

CX Masterclass

“Be happy, make happy”

Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan …

Lees meer
klantbelevers

Marloes Jacobs

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Je weet dat je goed bezig bent als zowel de klant als de organisatie er sterker van wordt.”

Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt …

Lees meer
klantbelevers

Marc Maas

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Gecertificeerd kwalitatief onderzoeker

BA Marketing management

“Gemotiveerd door wat jouw klanten drijft”

Marc heeft vele jaren ervaring in Customer Experience Management, zowel aan …

Lees meer
klantbelevers

Jaap Jansens

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Msc. Marketing

“Stuur je op kosten, dan verlaag je de kwaliteit. Stuur je op kwaliteit, dan verlaag je de kosten.”

Jaap is een CX professional, met ruime ervaring …

Lees meer
klantbelevers

José van Limpt

Klantbelever Buro Improof

Masterclass “Beleving van de klant”

“Het is altijd het juiste moment om iets goeds te doen.”

José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen …

Lees meer

Samenwerken doen we ook met onze partners

Beleven doen we samen, werken aan een optimale klantbeleving ook. We werken nauw samen met enkele partners waardoor we organisaties nog beter helpen hun klantbeleving te verbeteren. Met de juiste tooling, kennis en begeleiding. Kortom; alles wat je nodig hebt om de volgende stap in klantgerichtheid te zetten.

CliniClowns

Cliniclowns

CliniClowns zijn er voor iedereen die bang, onzeker, eenzaam of verdrietig is en de kracht van een lach hard nodig heeft. Met Buro Improof ondersteunen wij dit goede doel van harte!

Expoints

Expoints

De specialist voor het meten van de klant – en medewerkersbeleving. Samen helpen wij onze klanten nog beter op weg. De juiste tooling en de juiste ondersteuning.

Customer Contact Center

Customer contact company

De specialist voor het inrichten, besturen en verbeteren van klantcontact. Onze werelden liggen dicht tegen elkaar aan. Juist daarom versterken wij elkaar maximaal.

Samenwerken met Buro Improof

Werk met senior Klantbelevers met meer dan 10 jaar ervaring

Laat je verrassen door oplossingen die precies bij je situatie passen

Krijg inzichten en tools die je meteen kunt toepassen

Groeien door een betere klantbeleving?