Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt in hun klanten te verplaatsen en klantgericht te denken én te handelen. Met jarenlange ervaring in het begeleiden van klantreistrajecten, weet ze hoe belangrijk het is om niet alleen te focussen op het aantrekken van nieuwe klanten, maar vooral ook op het behouden en het verder ontwikkelen van bestaande relaties.
Marloes is enthousiast en energiek. Ze bruist van de verbeter ideeën, nieuwe proposities die waarde toevoegen voor klanten én business. En om de mooiste resultaten te bereiken verbindt Marloes graag teams met elkaar. Marketing- en datacollega’s spreken bijvoorbeeld niet altijd dezelfde taal, maar versterken elkaar enorm. Het samenbrengen van deze disciplines zorgt ervoor dat er hele gave mogelijkheden ontstaan.
Als geboren Brabander is Marloes gek op bourgondische gezelligheid. Ze houdt van koken en haar favoriete avonden brengt ze door met vrienden met lekker eten en fijne wijnen, thuis of nieuwe plekken ontdekken.
“Ik ben erg te spreken over de samenwerking met Marloes. Ze doet erg haar best om samen het einddoel te bereiken.”
Jaap van Grinsven – Hogeschool Rotterdam
Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt in hun klanten te verplaatsen en klantgericht te denken én te handelen. Met jarenlange ervaring in het begeleiden van klantreistrajecten, weet ze hoe belangrijk het is om niet alleen te focussen op het aantrekken van nieuwe klanten, maar vooral ook op het behouden en het verder ontwikkelen van bestaande relaties.
Marloes is enthousiast en energiek. Ze bruist van de verbeter ideeën, nieuwe proposities die waarde toevoegen voor klanten én business. En om de mooiste resultaten te bereiken verbindt Marloes graag teams met elkaar. Marketing- en datacollega’s spreken bijvoorbeeld niet altijd dezelfde taal, maar versterken elkaar enorm. Het samenbrengen van deze disciplines zorgt ervoor dat er hele gave mogelijkheden ontstaan.
Als geboren Brabander is Marloes gek op bourgondische gezelligheid. Ze houdt van koken en haar favoriete avonden brengt ze door met vrienden met lekker eten en fijne wijnen, thuis of nieuwe plekken ontdekken.
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.