Vacature
Klantbelever bij Buro Improof
Medior Klantbelever
Senior Klantbelever
Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken. Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts nodig. Dat we daarin slagen, blijkt wel uit de 9,0 die wij gemiddeld op meer dan 180 opdrachten scoren.
Klantbelever is niet iets dat je wordt, dat ben je. Alles in je werk draait bij jou om het bieden van de best mogelijke klantbeleving. Je hebt hier al ervaring in opgedaan bij een of meerdere organisaties. Je hebt je kennis over het vak vergroot en ervaring opgedaan over wat wel en niet goed werkt in CX. De vaardigheden die je consultant maken, zullen waarschijnlijk nieuw voor je zijn. Geen probleem, daar helpen we je bij.
Bij Buro Improof hebben we bewust géén kantoor. Wij werken door het hele land, van huis uit en het liefst bij onze klanten. Daarom moet je zelfstandig kunnen werken en de verantwoordelijkheid voor projecten op je durven nemen.
Dat doen we vanuit onze 3 merkwaarden:
- Samen
- Pragmatisch
- Deskundig
Wat ga je als Klantbelever doen?
Een Klantbelever bepaalt de richting
Waar begin je met klantgericht werken? Een vraag waar veel organisatie mee worstelen. Maar wij niet! Wij helpen met het bepalen van de strategische richting. We doen dit vaak vanuit een CX-maturity Scan en komen met concrete stappen om naar meer volwassenheid te groeien. En wat te denken van een mooie set aan klantbeloften? Ook die helpen we ontwikkelen en valideren.
Een Klantbelever verbetert
We helpen allerlei organisaties (grote/kleine bedrijven, scholen, ziekenhuizen, gemeentes) bij het verbeteren van de bestaande dienstverlening.
• Met onze interim inzet brengen we de motor voor continu klantgericht verbeteren
• Klantreistrajecten gebruiken we om klantreizen inzichtelijk te maken en pragmatisch te verbeteren.
• Met het Improof Canvas helpen we een structuur neer te zetten waarbij continu verbeteren van dienstverlening de standaard wordt.
• En design thinking heeft voor ons ook geen geheimen meer. Dus we weten als geen ander hoe we succesvolle nieuwe proposities ontwikkelen.
Een Klantbelever verhoogt de expertise
We investeren niet alleen in onze eigen ontwikkeling, maar helpen ook onze klanten te ontwikkelen. We delen onze kennis, ervaring en expertise om onze klanten zelf impact te laten maken. Dit doen we met masterclasses, coaching of totale opleidingsprogramma’s.
Wat je meebrengt als medior:
Als medior Klantbelever heb je bij voorkeur een HBO/Universitaire opleiding gevolgd die een goede basis heeft gelegd voor het werken binnen het customer experience veld. Je hebt al 4 – 5 jaar ervaring in een CX rol. Die kun je goed vervullen omdat je voldoende CX-theorie kent en toegepast hebt. Je bent analytisch sterk en weet hoe je inzichten uit (klant)data omzet in goede verbeteradviezen. In de gesprekken die je voert ben je in staat om goed naar een klant te luisteren en de echte behoeften helder te krijgen. Je bent enthousiast om snel de specifieke vaardigheden van een consultant te leren.
Voor je werkervaring denken wij aan rollen als:
• Customer Experience adviseur
• (Junior) CX Consultant
• Marktonderzoeker
Het is je passie om elke klant/patiënt/student/inwoner/ouder een optimale klantbeleving te bieden. Daar doe je altijd, met veel plezier, een stapje extra voor.
Wat je meebrengt als senior:
Als senior Klantbelever heb je een HBO/Universitaire opleiding gevolgd die een goede basis heeft gelegd voor het werken binnen het customer experience veld. Je hebt 10+ jaar ervaring in een CX rol. Die kun je goed vervullen omdat je voldoende CX-theorie kent en al veelvuldig toegepast hebt. Je bent analytisch sterk en weet hoe je inzichten uit (klant)data omzet in goede verbeteradviezen. Je bent in staat om management mee te nemen in het belang van het werken vanuit klantperspectief en je bent voor hen een strategisch sparringpartner. Daarnaast beschik je over ruime ervaring met projectmanagement.
Voor je werkervaring denken wij aan rollen als:
• (sr) CX Consultant
• (sr) CX Marketeer
Het is je passie om elke klant/patiënt/student/inwoner/ouder een optimale klantbeleving te bieden. Daar doe je altijd, met veel plezier, een stapje extra voor.
Wat wij je bieden:
• Werken in & met een enthousiast, ambitieus en professioneel team.
• ‘A seat at the table’. Dit houdt dat we als 1 team werken en ieder vanuit eigen expertise en enthousiasme meedenkt, bouwt en beslist om Buro Improof iedere dag een stapje beter te maken.
• Een contract voor 32 – 40 uur per week.
• Een onbeperkt aantal vakantiedagen, met 8% vakantiegeld.
• Onze expertise & reputatie is wat ons onderscheidt. Daarom hebben we veel aandacht voor opleiding en daarmee een ruim opleidingsbudget beschikbaar.
• Een thuiswerkvergoeding van €2,- per dag.
• Een 1e klas NS businesskaart om naar onze klanten te reizen, of een kilometervergoeding van €0,23.
• Een Apple Macbook en iPhone met telefoonabonnement
• Leuke en afwisselende klantbelevingsopdrachten.
• Frequente Klantbeleversdagen & Kennissessies.
Voor de medior:
• Een salaris van €3800,- tot €5200,-. Afhankelijk van je opleiding en werkervaring.
• Een bijdrage voor je pensioenopbouw van €200,- tot €300,- per maand.
Voor de senior:
• Een salaris van €6000,- tot €6850,-. Afhankelijk van je opleiding en werkervaring.
• Een bijdrage voor je pensioenopbouw van €300,- tot €500,- per maand.
Spreekt je dit aan en herken je jezelf in onze merkwaarden? Neem dan snel contact op voor een eerste kennismaking. Wij kijken er naar uit!
Wat anderen zeggen over de Klantbelevers van Buro Improof:
Ik heb inmiddels meerdere keren samengewerkt met Buro Improof en blijf graag terugkomen. Het fijne contact en de no-nonsense mentaliteit en aanpak maken het erg fijn samenwerken. We zijn wederom tot concrete, bruikbare resultaten gekomen waar ik erg blij mee ben! Bedankt!
Mara van der Lee – Hoppenbrouwers
Wat anderen zeggen over de Klantbelevers van Buro Improof:
Ik heb inmiddels meerdere keren samengewerkt met Buro Improof en blijf graag terugkomen. Het fijne contact en de no-nonsense mentaliteit en aanpak maken het erg fijn samenwerken. We zijn wederom tot concrete, bruikbare resultaten gekomen waar ik erg blij mee ben! Bedankt!
Mara van der Lee – Hoppenbrouwers