Klantreis in 1 dag

Dit levert deze masterclass je op:

Leer hoe je een klantreis vormgeeft

Verbeter zelf de klantbeleving met de klantreismethodiek

Krijg inspirerende praktijkvoorbeelden van andere organisaties

Klantreis maken met buro improof

8,7

Gemiddelde beoordeling

Masterclass Klantreis in 1 dag

klantreis in 1 dag

Wil je zelf een klantreis ontwikkelen voor je organisatie, maar weet je niet goed waar te beginnen? Tijdens deze praktische masterclass leren ervaren Klantbelevers je stap voor stap hoe je een klantreistraject doorloopt.

Aan de hand van het klantreisformat en inspirerende voorbeelden uit de praktijk ontdek je precies welke stappen je moet zetten, hoe je de klant bij je organisatie betrekt en hoe je de klantreis continu blijft verbeteren. Enorm waardevol wanneer je als organisatie met klantreizen wilt gaan werken, maar er nog te weinig kennis van hebt.

Reken op een masterclass op de Buro Improof-manier: praktisch, goed onderbouwd en realistisch.

Praktisch

Eerstvolgende masterclass

Datum nog niet bekend

Omgeving Utrecht

9:30 tot 16:30 uur

Inclusief lunch

Min. 8 tot max. 12 personen

€895,00 excl. BTW

Er is nog geen masterclass Klantreis in 1 dag gepland. Ontvang een seintje als er een nieuwe datum bekend is.

This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Programma

Zo ziet de dag eruit

Ochtend

  • Leer de wetenschappelijke theorie achter klantreizen en hoe dit doorwerkt in klantbeleving
  • Krijg praktijkvoorbeelden van profit en non-profit organisaties, zowel B2C als B2B
  • Krijg je handvatten om zelf in jouw organisatie een klantreistraject te organiseren

Middag

  • Ga zelf aan de slag met onderzoek voor de case die we op deze dag behandelen
  • Bouw je een klantreis volgens de Buro Improof-methodiek
  • Krijg je een klantreis canvas dat je helpt om binnen je eigen organisatie een goede klantreis te ontwerpen

Leer van deze trainers

Laura Vaessen

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Laura weet als geen ander hoe je een klantreis in kaart brengt en zo visualiseert dat hij zeer effectief is in de communicatie binnen je organisatie. Leer van deze duizendpoot en kom goed beslagen ten ijs weer thuis.

Robbert Veltman

Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

Met een bak aan ervaring leert Robbert jou wat een klantreis is, maar vooral hoe je hem in kaart brengt. Alle tips en trucs worden onthuld. Riemen vast!

Waarom anderen kiezen voor deze masterclass

Begeleid door experts

Ervaren Klantbelevers met klantreiservaring voor uiteenlopende organisaties en branches delen hun kennis op een toegankelijke manier.

Direct toepasbaar

Reken op een masterclass met vooral heel veel praktische kennis. We vertalen theorie en wetenschappelijke modellen door naar direct toepasbare stappen.

Vol praktijkvoorbeelden

Gedurende de dag komen er verschillende praktijkvoorbeelden voorbij. Zo kun je de kennis later goed toepassen in je eigen organisatie.

Meld je nu aan

Wil je starten met klantgericht verbeteren? Schrijf je in voor de Masterclass Klantreis in 1 dag. De masterclass is ook mogelijk als inhouse variant voor jou en je collega’s.

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Na je inschrijving ontvang je binnen 24 uur reactie

Wat andere deelnemers over deze masterclass zeggen

Hoppenbrouwers - Mara van der Lee

Mara van der Lee

Senior Adviseur Klantbeleving – Hoppenbrouwers

“Leuke, leerzame masterclass die direct toepasbaar is op je dagelijkse werk. Een must have voor de CX professional.”

Menzis Lucien Kleisman

Lucien Kleisman

Sr. Customer Experience Manager – Menzis

“De Klantbelevers hebben een fijne energie, veel kennis van zaken en maken alles praktisch toepasbaar. Wij kunnen dit gelijk toepassen in onze eigen organisatie. Daarnaast zijn ze heel behulpzaam en delen ze alle kennis en documentatie. We hebben gewerkt met een echte casus en de 8 stappen van de klantreis doorlopen in 1 dag. Keep up the good work!”

portaal Patricia Martens

Patricia Martens

Senior adviseur communicatie – Portaal

“Een klantreis in 1 dag? Kan dat? Ja dat kan! Met veel enthousiasme, een echte case, praktische handvatten en tips en trucs dompelt Buro !mproof je onder in deze leuke en leerzame materie. Een aanrader!”

FAQ

Wat wil je weten?

De masterclass is geschikt voor CX-professionals van alle niveaus. Maar ook voor klantgerichte marketeers, klantcommunicatiemedewerkers en product owners van dienstverleners die willen werken aan een betere klantbeleving en meer klantloyaliteit.

We vinden het belangrijk om al je vragen over een klantreis zo goed mogelijk te beantwoorden tijdens de masterclass. Daarom krijg je vooraf een e-mail waarin je alle vragen van je organisatie kwijt kunt.

De locatie is goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als de auto.

De masterclass is voor CX-professionals van alle niveaus.

Jazeker, we geven deze masterclass ook als ‘inhouse’ variant. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Zeker! Je kunt allergieën of dieetwensen vooraf doorgeven, dan houden we hier rekening mee.

Manon Massuger

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl

Andere masterclasses

Neem een kijkje bij onze andere masterclasses!

Inschrijfformulier

Klantreis in 1 dag

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.