Alouschka ontdekte de liefde voor klantbeleving jaren geleden tijdens een bijbaan als personal assistent van de vermogende kaarthouders van American Express. Daar leerde ze de kunst van vragen stellen en ook hoe ze klanten echt kon verrassen. Ze was gelijk enthousiast. Dat inspireerde haar om meer te leren over het menselijk brein en gedragsverandering. Die kennis paste ze toe in allerlei marketing rollen waar ze veel ervaring in het digitale vak heeft opgedaan. Omdat ze vaak de focus op de klant miste, specialiseerde zij zich in klantbeleving en maakte ze er haar missie van anderen te inspireren om klantgericht te werken, denken en handelen.
Werk je met Alouschkadan kun je een oneindige nieuwsgierigheid verwachten, creatieve sessies en scherpe analyses die ze deelt met een aanstekelijk enthousiasme. Met haar energieke doe-mentaliteit coacht ze teams om in beweging te komen, keuzes te maken en uit vastgeroeste patronen te stappen. Alouschka tref je vooral op vraagstukken die te maken hebben met strategie, cultuur, de organisatie van CX of hands-on sessies om de klantreis in kaart te brengen of te verbeteren.
Haar hoofd maakt ze graag leeg tijdens een wandeling op de Hilversumse hei.
Alouschka ontdekte de liefde voor klantbeleving jaren geleden tijdens een bijbaan als personal assistent van de vermogende kaarthouders van American Express. Daar leerde ze de kunst van vragen stellen en ook hoe ze klanten echt kon verrassen. Ze was gelijk enthousiast. Dat inspireerde haar om meer te leren over het menselijk brein en gedragsverandering. Die kennis paste ze toe in allerlei marketing rollen waar ze veel ervaring in het digitale vak heeft opgedaan. Omdat ze vaak de focus op de klant miste, specialiseerde zij zich in klantbeleving en maakte ze er haar missie van anderen te inspireren om klantgericht te werken, denken en handelen.
Werk je met Alouschkadan kun je een oneindige nieuwsgierigheid verwachten, creatieve sessies en scherpe analyses die ze deelt met een aanstekelijk enthousiasme. Met haar energieke doe-mentaliteit coacht ze teams om in beweging te komen, keuzes te maken en uit vastgeroeste patronen te stappen. Alouschka tref je vooral op vraagstukken die te maken hebben met strategie, cultuur, de organisatie van CX of hands-on sessies om de klantreis in kaart te brengen of te verbeteren.
Haar hoofd maakt ze graag leeg tijdens een wandeling op de Hilversumse hei.
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.