Alouschka van Dijk

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Communicatie

NLP gedragsverandering

Alouschka van Dijk

Alouschka ontdekte de liefde voor klantbeleving jaren geleden tijdens een bijbaan als personal assistent van de vermogende kaarthouders van American Express. Daar leerde ze de kunst van vragen stellen en ook hoe ze klanten echt kon verrassen. Ze was gelijk enthousiast. Dat inspireerde haar om meer te leren over het menselijk brein en gedragsverandering. Die kennis paste ze toe in allerlei marketing rollen waar ze veel ervaring in het digitale vak heeft opgedaan. Omdat ze vaak de focus op de klant miste, specialiseerde zij zich in klantbeleving en maakte ze er haar missie van anderen te inspireren om klantgericht te werken, denken en handelen.

Werk je met Alouschka dan kun je een oneindige nieuwsgierigheid verwachten, creatieve sessies en scherpe analyses die ze deelt met een aanstekelijk enthousiasme. Met haar energieke doe-mentaliteit coacht ze teams om in beweging te komen, keuzes te maken en uit vastgeroeste patronen te stappen. Alouschka tref je vooral op vraagstukken die te maken hebben met strategie, cultuur, de organisatie van CX of hands-on sessies om de klantreis in kaart te brengen of te verbeteren.

Haar hoofd maakt ze graag leeg tijdens een wandeling op de Hilversumse hei.  

Meer weten over Alouschka? Wij stelden haar 6 vragen over het vakgebied en haar guilty pleasure 🙂

Wat anderen zeggen over Alouschka:

“Betrokken verbinder met verstand van zaken.”

Nick Deenik – PGGM

Wie zijn wij

alouschka van dijk

Robbert Veltman

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Gedragsveranderaar (Postacademisch)

“Hou het makkelijk, dan wordt het ook niet moeilijk.”

Robbert is zeer energiek, benadert elke situatie positief en biedt structuur en …

Lees meer
alouschka van dijk

Vacature

Klantbelever bij Buro Improof

Medior Klantbelever

Senior Klantbelever

Bij Buro Improof kiezen we om met de beste Klantbelevers te werken.

Want als wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, hebben we de beste experts

Lees meer
alouschka van dijk

Evert Vols

Klantbelever Buro Improof

Msc. Strategische Marketing

Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”

“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”

Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …

Lees meer
alouschka van dijk

Milan Heiligers

Klantbelever Buro Improof

MBA Customer Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Er is maar één die de keuzes bepaalt. De klant!”

Milan helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte …

Lees meer
alouschka van dijk

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Msc. Communicatiewetenschappen

Customer experience strategie & executie

“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”

Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …

Lees meer
alouschka van dijk

Rachel Linthorst

Klantbelever Buro Improof

Bachelor Commerciële Economie

Customer journey mapping

“Data geeft richting, de stem van de klant geeft diepte”

Oprechte aandacht en het overtreffen van verwachtingen. Dat is wat Rachel kenmerkt …

Lees meer
alouschka van dijk

Manon Massuger

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Geloof niet alles wat je denkt.”

Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van …

Lees meer
alouschka van dijk

Maartje Wouters

Klantbelever Buro Improof

Msc. International Business: Strategic Marketing

Knowmads Business School

CX Masterclass

“Be happy, make happy”

Maartje is een gepassioneerde Klantbelever met ruim 14 jaar ervaring in CX, waarvan …

Lees meer
alouschka van dijk

Marc Maas

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Gecertificeerd kwalitatief onderzoeker

BA Marketing management

“Gemotiveerd door wat jouw klanten drijft”

Marc heeft vele jaren ervaring in Customer Experience Management, zowel aan …

Lees meer
alouschka van dijk

Jaap Jansens

Klantbelever bij Buro Improof

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

Msc. Marketing

“Stuur je op kosten, dan verlaag je de kwaliteit. Stuur je op kwaliteit, dan verlaag je de kosten.”

Jaap is een CX professional, met ruime ervaring …

Lees meer
alouschka van dijk

Marloes Jacobs

Klantbelever Buro Improof

Msc. Marketing Management

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Je weet dat je goed bezig bent als zowel de klant als de organisatie er sterker van wordt.”

Met haar passie voor klantbeleving helpt Marloes organisaties om zich echt …

Lees meer
alouschka van dijk

Martine van der Spek

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale & Organisatie Psychologie

“Zolang je nieuwsgierig bent, blijf je leren.”

Onderzoek is volgens Martine pas écht van waarde als inzichten leiden tot verbetering …

Lees meer
alouschka van dijk

Titia Posdijk

Klantbelever Buro Improof

MSc. Sports Marketing & PR

Customer Experience Marketeer

Behaviour Change Academy: “Gedragsverandering voor Marketeers”

“Als je als organisatie oprecht probeert de klantbeleving te verbeteren, dan komen de resultaten vanzelf.”

Titia is bedreven in het ophalen van klantinzichten, om deze vervolgens …

Lees meer
alouschka van dijk

Jeltje Wynia

Klantbelever Buro Improof

Msc. Sociale Psychologie

“Voel je nooit te oud om vragen te stellen en weet nooit teveel om te leren.”

Jeltje houdt van klantbeleving verbeteren! Dit doet zij door aan klantzijde gedurende …

Lees meer
alouschka van dijk

Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

Post-HBO Customer Experience

Getraind dagvoorzitter / workshopbegeleider

Certified Customer Experience Professional (CCXP)

“Het maakt niet uit hoe goed je feedback is, je begint altijd opnieuw met de volgende klant.”

Met ervaring in zowel het inrichten van kwantitatieve onderzoeken …

Lees meer
alouschka van dijk

José van Limpt

Klantbelever Buro Improof

Masterclass “Beleving van de klant”

“Het is altijd het juiste moment om iets goeds te doen.”

José heeft de afgelopen 30 jaar gewerkt in diverse klantgerichte rollen …

Lees meer

Samenwerken met de Klantbelevers?

Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.

Bellen is sneller: 085 – 130 58 14

alouschka van dijk