Na diverse posities binnen het MKB op het gebied van de customer service & klantbeleving – zowel binnen de nationale als internationale markt helpt Milan klantreizen niet alleen klantgericht te maken, maar ook efficiënter. De ultieme win – win voor elke onderneming. Dankzij zijn MBA Customer Management en CCXP weet Milan deze als geen ander te realiseren. Daarbij komt zijn kennis over het inrichten van meetmodellen en fact-based metingen goed van pas.
Hij helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte verbeteringen. Zo kun jij je klant centraal zetten!
Tevens is hij gastdocent bij post-HBO opleidingen en is hij een groot liefhebber van goede wijnen.
Wat anderen zeggen over Milan:
“Milan is een sympathieke professional, die met je meedenkt, snel weet te schakelen, je scherp houdt en weet waar hij het over heeft.”
Sjaak Koehler – VfPf
Na diverse posities binnen het MKB op het gebied van de customer service & klantbeleving – zowel binnen de nationale als internationale markt helpt Milan klantreizen niet alleen klantgericht te maken, maar ook efficiënter. De ultieme win – win voor elke onderneming. Dankzij zijn MBA Customer Management en CCXP weet Milan deze als geen ander te realiseren. Daarbij komt zijn kennis over het inrichten van meetmodellen en fact-based metingen goed van pas.
Hij helpt graag bij het omzetten van kwantitatieve klantinzichten in actiegerichte verbeteringen. Zo kun jij je klant centraal zetten!
Tevens is hij gastdocent bij post-HBO opleidingen en is hij een groot liefhebber van goede wijnen.
Wat anderen zeggen over Milan:
“Milan is een sympathieke professional, die met je meedenkt, snel weet te schakelen, je scherp houdt en weet waar hij het over heeft.”
Sjaak Koehler – VfPf
Wie zijn wij
Evert Vols
Klantbelever Buro Improof
Msc. Strategische Marketing
Masterclass Nyenrode: “Design Thinking”
“Investeer in je klant, dan rollen de euro’s vanzelf jouw kant op.”
Evert heeft veel werkervaring op het snijvlak van klantbeleving, marketing en klantcontact …
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.