Storytelling voor CX-professionals

Dit levert deze masterclass je op:

Gebruik storytelling om meer draagvlak te creëren

Inspireer collega’s om klantgerichter te denken en handelen

Verbeter je presentaties, workshops en klantcontacten met praktische tools

storytelling

8,7

Gemiddelde beoordeling

Vergroot je impact met een goed verhaal

Wat je voor elkaar krijgt op de werkvloer hangt voor een heel groot deel af van je communicatievaardigheden. Ben je een boeiende inspirator of dwaalt iedereen direct af zodra jij begint te praten? Storytelling is een belangrijke vaardigheid binnen klantbeleving. Tijdens deze masterclass leer jij het goed toepassen in jouw situatie.

storytelling

Na deze masterclass weet je hoe je storytelling inzet om collega’s en klanten mee te krijgen en heb je alle ingrediënten om zelf een verhaal te vormen en te oefenen.

Storytelling heeft tijd nodig. Daarom plannen we na afloopt een extra afspraak om te bespreken hoe het gaat. Tijdens die afspraak krijg je waar nodig extra tips om je verhaal te perfectioneren.

Praktisch

Eerstvolgende masterclass

Datum nog niet bekend

Omgeving Utrecht

9:30 tot 16:30 uur

Inclusief lunch

Min. 8 tot max. 12 personen

€895,00 excl. BTW

Er is nog geen masterclass storytelling gepland. Ontvang een seintje als er een nieuwe datum bekend is.

This field is hidden when viewing the form
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Programma

Zo ziet de dag eruit

Ochtend

  • Leer de wetenschappelijke theorie achter storytelling en hoe dit doorwerkt in klantbeleving
  • Krijg praktijkvoorbeelden van profit en non-profit organisaties, zowel B2C als B2B
  • Maak kennis met manieren om storytelling effectief toe te passen in je organisatie of in contact met de klant

Middag

  • Leer over de emotionele elementen die helpen je verhaal onvergetelijk te maken
  • Bouw je eigen verhaal op volgens de Buro Improof-methodiek
  • Krijg een storytelling canvas dat je meeneemt om binnen je eigen organisatie een goed verhaal te ontwerpen

Leer van deze trainers

Laura Vaessen

Laura Vaessen

Klantbelever Buro Improof

Verhalen hebben Laura altijd gefascineerd. Met name hoe verhalen mensen in vervoering brengen, mensen overtuigen en beïnvloeden. 14 jaar geleden leverde ze haar eindscriptie in met bewijs dat Storytelling binnen organisaties veel effectiever is dan een corporate missie en visie. Sindsdien is Storytelling binnen en buiten organisaties nog veel belangrijker geworden om een memorabele indruk achter te laten.

Rinus Verhart

Rinus Verhart

Klantbelever Buro Improof

Als rasechte Rotterdamse verhalenverteller, weet Rinus hoe je een groot publiek kunt boeien. Rinus is in staat om de theorie te vertalen naar de praktijk en aan te kleden met inspirerende voorbeelden. Storytelling met als doel om jouw boodschap goed over te brengen en die boodschap verliest Rinus geen moment uit het oog.

Waarom anderen kiezen voor deze masterclass

Begeleid door experts

Ervaren storytellers delen hun kennis op een toegankelijke manier met je.

Direct toepasbaar

Reken op een masterclass met vooral heel veel praktische kennis die je meteen kunt toepassen in je dagelijkse werk.

Vol praktijkvoorbeelden

Gedurende de dag komen er verschillende praktijkvoorbeelden voorbij. Zo kun je de kennis later goed toepassen in je eigen organisatie.

Meld je nu aan

Wil je ook sneller je CX-doelen halen en meer impact maken op klantbeleving? Schrijf je in voor de Masterclass Storytelling voor CX-professionals.

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Na je inschrijving ontvang je binnen 24 uur reactie

Wat andere deelnemers over deze masterclass zeggen

Menzis - Jesper Saaltink

Jesper Saaltink

Product Owner Klantbediening – Menzis

“Voorbereiding op de dag was erg professioneel. Er werd geen standaard programma afgedraaid maar de inhoud was goed afgestemd op de behoefte. Dat uitte zich in een inspirerende dag, waarbij een perfecte balans was gevonden tussen theorie en praktijk. De begeleiders Klantbelevers zijn inspirerende, maar ook realistische CX’ers die het vak erg goed verstaan.”

MN Kim Bouman

Kim Bouman

Manager Marketing & Communicatie – MN

“Goed georganiseerd, top begeleiding en je kunt alles wat je die dag leert, gelijk zelf in de praktijk brengen. Ik ging met heel veel energie en inspiratie naar huis.”

Kees Spijker

Kees Spijker

Directeur – The New School

“Met zijn kennis en praktijkervaring rondom kwalitatief onderzoek, geeft Evert onze studenten de nodige kennis en inspiratie. Onze studenten leren niet alleen welke vormen van onderzoek er zijn, maar doen ook praktijkervaring op met het voorbereiden en afnemen van interviews. Ze ervaren hoe waardevol en leuk kwalitatief onderzoek is.”

FAQ

Wat wil je weten?

De masterclass is geschikt voor CX-professionals van alle niveaus. Maar ook voor klantgerichte marketeers, klantcommunicatiemedewerkers en product owners van dienstverleners die willen werken aan een betere klantbeleving en meer klantloyaliteit.

We vinden het belangrijk om al je vragen over storytelling binnen klantbeleving zo goed mogelijk te beantwoorden tijdens de masterclass. Daarom krijg je vooraf een e-mail waarin je alle vragen van je organisatie kwijt kunt. Ook vragen we je om een kort verhaaltje te schrijven waarin je jezelf voorstelt. Meer voorbereiding is niet nodig.

De locatie is goed bereikbaar met zowel openbaar vervoer als de auto.

De masterclass is voor CX-professionals van alle niveaus.

Jazeker, we geven deze masterclass ook als ‘inhouse’ variant. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Zeker! Je kunt allergieën of dieetwensen vooraf doorgeven, dan houden we hier rekening mee.

Manon Massuger

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met klantbelevers@buro-improof.nl

Andere masterclasses

Neem een kijkje bij onze andere masterclasses!

Inschrijfformulier

Storytelling voor CX-professionals

Toestemming(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.