Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van luisteren en slimme dingen bedenken en doen.
Dat gebruikt ze als klantbelever. Klantfeedback is de basis voor het maken van juiste keuzes voor jouw bedrijf. Luister, analyseer en verbeter. Manon is gespecialiseerd in online klantreizen en is gefascineerd door de interactie tussen mens en machine.
Haar passie is water, zwemmen en zeilen. De schittering van zon op water geeft een geluksgevoel.
“Manon begrijpt waar de klant echt behoefte aan heeft!”
Rob Sanders – HQ Plastics
Dit is Manon. Fan van omdenken. Relaxed, nieuwsgierig en creatief. Houdt van luisteren en slimme dingen bedenken en doen.
Dat gebruikt ze als klantbelever. Klantfeedback is de basis voor het maken van juiste keuzes voor jouw bedrijf. Luister, analyseer en verbeter. Manon is gespecialiseerd in online klantreizen en is gefascineerd door de interactie tussen mens en machine.
Haar passie is water, zwemmen en zeilen. De schittering van zon op water geeft een geluksgevoel.
“Customer Experience biedt de kans om je klant te begrijpen en je klant te raken waardoor de wereld voor jouw klant en jouw organisatie een stukje leuker wordt.”
Laura wordt ook wel de energieke katalysator genoemd die organisaties helpt bij …
Inzichten bewijzen wát er beter kan, resultaten bewijzen dát het beter kan. Wij luisteren naar de klant, werken op basis van feiten en laten zien dat een optimale klantbeleving betere resultaten oplevert.