Interim CX-professional

Tijdelijke versterking met de juiste CX-kennis

Wil je een specifiek project aanpakken of wil je de klantbeleving gewoon versnellen? Haal slagkracht in huis met één van onze ervaren CX-interimprofessionals. Ontdek hoe het werkt.

Dit levert het op

Buro Improof beeldmerk

Sneller resultaat

Met meer capaciteit zet je in op sneller resultaat, zonder dat je ergens aan vast zit. Ook handig voor specifieke projecten die anders niet van de grond komen.

Buro Improof beeldmerk

Meer interne kennis

Onze interimmer werkt nauw samen met je team, waardoor zij veel leren. Zo bouw je aan meer interne kennis.

Buro Improof beeldmerk

Efficiënt aan de slag!

Reken op een portie power. Interimmers met jarenlange ervaring weten precies wat nodig is om succesvol veranderingen door te voeren.

CX-interimprofessional in 3 stappen

Onze aanpak
1.

Behoeften begrijpen

Tijdens een gesprek bespreken we de behoeftes van je organisatie en spotten we de grootste verbeterkansen.

2.

Interim professional selecteren

Op basis van wat we zien, selecteren we een CX-interimprofessional die goed bij je behoeftes en organisatiestructuur past.

3.

Succesvol samenwerken

De interimmer werkt binnen je team, maar kan ook een coachende of begeleidende rol op zich nemen. Na afloop evalueren we en krijg je aanbevelingen voor volgende stappen.

Wat anderen over een Interim CX-professional zeggen

DELA Ingrid Baens Ruhl

Ingrid Baens – Ruhl

Programmamanager Customer Centricity – Coöperatie DELA

“Buro Improof heeft ons geweldig geholpen in een roerige periode. Met deskundige professionals, die betrouwbaar en goed werk hebben geleverd. Dank!”

NN Sacha Rintjema

Sacha Rintjema

Lead Researcher – NN

“Veel kennis over het onderwerp klantbeleving en een enorme passie, daarom was Improof de aangewezen partij om ons Customer journey programma tijdelijk te begeleiden. Ik kan Buro Improof zeker aanraden aan eenieder die meer aandacht wil hebben voor optimale klantbeleving.”

HR Jaap

Jaap van Grinsven

Customer Experience Specialist – Hogeschool Rotterdam

“Buro Improof heeft Hogeschool Rotterdam ondersteund in het opzetten van een eerste micorjourney en het opstarten van klantreismanagement. Het is heel waardevol dat zij in staat zijn om in korte tijd bekend te raken met de organisatie en de collega’s. De klantbelevers worden ervaren als behulpzame collega’s met veel expertise, die altijd op zoek zijn naar oplossingen die het beste zijn voor de organisatie én zijn klanten.”

Groeien door een betere klantbeleving

We helpen je graag verder. Neem contact op!

Altijd binnen 24 uur reactie! Een beller is sneller: 085-130 58 14

FAQ

Wat wil je weten?

Een CX-interimprofessional is een ervaren Klantbelever die je organisatie tijdelijk helpt om de klantbeleving te verbeteren. Je kiest hiermee dus voor flexibele hulp waar je verder niet aan vastzit.

Dat verschilt per organisatie en vraagstuk. Meestal gaat het om een aantal maanden. Bijvoorbeeld om een project te leiden, een afdeling tijdelijk te versterken of een transitie in klantbeleving te begeleiden. We bepalen de exacte duur samen, zodat je zeker weet dat de inzet optimaal aansluit bij wat jouw organisatie nodig heeft.

Dat hangt af van de vraag en de ervaring van de interimmer. Neem gerust contact op voor een op maat gemaakte offerte.

We stellen samen doelstellingen op om de voortgang en impact van de CX-interimprofessional te meten, zodat je altijd zicht hebt op de resultaten.

Inspiratie

Nu alvast beginnen met een betere klantbeleving?

Laat je inspireren door onze cases, blogs en interviews.